Missä lämmintä joulukuussa Euroopassa?

keijukainen4

Lähdemme joulukuussa valmistujaismatkalleni, mutta missä voi viettää rantalomaa silloin euroopassa, eli missä on silloin lämmintä? Haluttaisiin olla kumminkin Euroopassa eikä mitään kaukolomaa...

kertokaa ehdotuksia..! :)

7

13714

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiB_abc

http://www.unelmamatkat.net/eurooppa/
      Klikkaa joulukuuta, niin näet keskilämmön mukaan kuumimmat maat joulukuussa... Ilmaston muutoshan voi toki vaikuttaa aika paljon mutta luulisin että noi pätee aika hyvin. Melko vilposaahan täällä Euroopassa talvella kyl on, mutta jos keskilämpö on jotain 14 asteen hujakoilla ni varmaan päivän lämpötilat käy hyvinkin siinä 20 asteessa..

• ei muualla

Ei Euroopassa ole missään rantalomakelejä joulukuussa.

• Horde x

Euroopassa just Kanarialla voi olla silloin rantakelit, mutta ei aina sielläkään. Vuoden vaihteessa Kanarialla sataa usein. Mutta mitä jos menisitte Afrikan puolelle, ei ole niin kaukana kuin varsinaiset kaukolomakohteet? Esim Egyptissä on varmaa aurinkoa Punaisen meren rannoilla, esim. Hurghada on kiva paikka. Ja sinne on verraten kohtuullinen lentoaika.

• keijukainen4

Joo kuulostais ihan hyvältä tuo Egypti. Ei olla koskaan käyty joten se olis kiva vaihtoehto kyllä.. :)

• ook.
        keijukainen4 kirjoitti:

Joo kuulostais ihan hyvältä tuo Egypti. Ei olla koskaan käyty joten se olis kiva vaihtoehto kyllä.. :)

jouluksi jos rantakelejä halajatte. Sillä itse olin Kanarialla hiihtolomalla ja oli niin vilpoista että kevättakillakin hytisi ja hanskoille oli runsaasti käyttöä.

lähin maa johon kannattaa lähteä talvella niin on juuri Egypti ja Tunisia.

• mutta matka

kohtuullisen sopiva, ei kaukomatka, Eilat nimittäin. Lennot noin 5h. Punainenmeri lämmin ja keskilämötilakin lämpimämpää kuin euroopassa. siisti kaupunki, tosin ei halvimmasta päästä.

• Ajettu on!

Costa Del Solissa on hyvin usein kelit kuin Suomessa kesällä. Viimeksi käydessäni 2.-5 2.2012 oli ensin lähes 25 ja loppuajasta vain 5 ja vettä tuli. ELIKKÄ... Älkää kysykö tyhmiä että missä ja milloin ON rantakelit vaan että missä voisi olla mahdollista nauttia rantakeleistä jos sopiva sauma tulee. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe