Eli olen kuullut että derbi GPR:än saa viritettyä sulakkeen vaihdolla....Voisiko joku kertoa että missä sulakkeet sijaitsevat ja mikä sulake pitää vaihtaa ja minkä kokoiseen sulakkeeseen pitää vaihtaa....Olen myös kuullut että ei kestä kone pelkkää sulakkeen vaihtoa että tarvittaisiin myös isompi suutin???
Derbin viritys
4
1382
Vastaukset
- palstaaaaa
taakse päin!!!
- dfsh
penkin alla on paikka sulakkeelle, sinne 10, tai 15 ampeerin sulake. Toimii vakiosuuttimella, mut tulppa pitää vaihtaa kasista ysiin, monel on palanu mäntä, kun ajellu vakiotulpal...
- jm_p
Kumpi sulakkeista olisi parempi vaihtoehto 10 A vai 15 A?
- maijaah^^
niin no tosiaan se on niin että se ysiarvonen ei enää riitä edes kympin sulakkkeen kans. kysyin huoltamolta asiaa että mikä tulppa kiinni niin se on uusien säädöksien mukaan 10. itelläni oli ysi ennen sitä kiinni ja ky huomas ku vaihto tulpan et toimii paremin mutta kyl gpr 125r on sellanen mikä huutaa kipeesti gianellin teharia ja mikunin 32:sen perään. itelläni tällähetkellä gianelli kiinni ja 250 suutin.... vittu sitä hienosäätöö ei kestä oma pää joten helpoimmal pääsee kun ottaa suoraan änkästä kaiken turhan pois. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824