Okei..
Mä haluun oikeesti tietää muitten mielipiteitä, et mitä tyylii mä oon, tai siis ku tää on häirinny mua tosi kauan. Enhä mä anna siihe muitten mielipiteitten vaikuttaa, mut silti..
Monihan kuitenki sanoo, et oot vaa omaittes ja siin on sun tyyli, et ei tarttis mihinkää massaa kuuluu..Mut ois kuitenki kiva tietää milipiteitä.
Aluksi.
Pukeudun lähinnä koko mustaan, meikit on joko pelkät tummat rajaukset tai "kissansilmät".
Mustan kannssa käytän lähinnä vain valkoista ja punasta, mut mikäli joissain ihanissa kuteissa esiintyy vaik liilaa, ni kyl se kelpaa.
Vaatteisaa suosin ratoja, pilkkuja ja ruutuja
Tyyli kateissa?
4
656
Vastaukset
- tusujusuu
Ikävä kyllä sä kyllä kallistut tuonne skinin puolelle. Otan osaa.
- meetwurstinakki
No rockiin sinut ainakin voisi tunkea, se kun on niin laaja käsite.. Goottiuteen en ole perehtynyt, joten en ala puhumaan siitä..
Mutta yhden asian sentään tiedän.. Ton punkin voit karsia pois tosta valikoimalistasta. Tsihtsih..
Jatka etsintöjä, kyllä se vielä löytyy.. Joku japanifanaatikko kyllä tulee kieltämättä mieleen, vaikka enhän minä niistäkään mitään osaa sanoa.- dfsdsf
Et sä voi olla ainakaan gootti jos et kuuntele edes gootti musaa.
- redbull-
oot aika samanlainen kun mä, mutta tykkään käyttää keltaista, sinistä, valkoista, vaaleanpunaista, liilaa ym. väriä vaatteissa ^^
Tyksin j-rock/pop musasta myös, ja kävisin mielelläni miiteissä, mutta en ole ainakaan vielä uskaltautunut menemään miitti henkeen mukaan läheisimpään (50km päässä) kaupunkiin.
Mua ei kuitenkaan voi luokitella miksikään ernuksi, enkä haluaisikaan olla mikään himo japanifani, mut mussa on niitä piirteitä. (piirrän myös paljon, ja enimmäkseen juuri mangaa, mutta vielä enemmän tykkään katsella animea. jne. ) kuulun sitten varmaan 'ei mikään'- kategoriaan :D tervetuloa mukaan. Ei mua kyl nykyään mikään kategoria luokittelu oo mietityttäny, oon omalaatuinen ja omaperäinen.
Ja niin on ihan hyvä. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä292322Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291642Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241423- 891422
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211054
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240891kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!14767- 10740