Tätä mieltä on ainakin Britney Spears itse. Britneyn mukaan hänen äitinsä Lynne Spears olisi viekoitellut tyttärensä ex-aviomiehen Kevin Federlinen sänkyynsä.
- Raivoissaan Britney syytti äitiään siitä, että tämä olisi maannut Kevinin kanssa. Vihainen ja typertynyt Britney nimitti Lynneä selkäänpuukottajaksi. Britneyn mukaan hänen äitinsä makasi Kevinin kanssa vain satuttaakseen tytärtään, Britneyn ystävä kommentoi draamaa Showbizspy.com-sivuston mukaan.
Jutun näennäinen pahis Lynne Spears on tyrmännyt tyttärensä väitteet ja pitää Britneyn syytöksiä erittäin loukkaavina.
- Lynneä satuttaa, että hänen oma tyttärensä voi noin ilkeästi syyttää hänen tehneen jotain niin kamalaa, ystävä vuodattaa Spearsien puolesta.
Saman lähteen mukaan Britney kamppailee mielenterveytensä kanssa myös ystäviensä läsnäollessa. Nämä toivoisivatkin hänen hakeutuvan pikimmiten terapiaan.
- Britney uskoo, että kaikki ovat häntä vastaan. Hän on hyvin vainoharhainen, ystävä kuvailee.
(iltasanomat.fi)
Britneyn äiti vietteli Kevinin!
...
1
431
Vastaukset
- Hullua pitäisi?
Keskittyisi vain siihen levyn tekoon ja eikä keksisi tuollaista paskaa, jotta ite pääsisi puhtain paperin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549