Saako FF9siä ladattua koko versiota netistä ilman mitään ohjelmia?
FF9 netistä
16
1142
Vastaukset
- ei.
ei.
- tissitnam
tissitnam
- persenam
tissitnam kirjoitti:
tissitnam
persenam
- XDDDD
persenam kirjoitti:
persenam
ANNIE ARE YOU OKAY?!
- six oon mä suruinen -pack
XDDDD kirjoitti:
ANNIE ARE YOU OKAY?!
SaippuakauppiaS
- Irwinini
six oon mä suruinen -pack kirjoitti:
SaippuakauppiaS
Naisiin ei voi rakastua
- sairastako?
Irwinini kirjoitti:
Naisiin ei voi rakastua
sairastako?
- biglove
sairastako? kirjoitti:
sairastako?
biglove
- hyväsoitin.jpg
biglove kirjoitti:
biglove
tule niin vien sinut kahville ja nakkikioskille jatkoille... ;]
- Koska olet sen arvoinen
hyväsoitin.jpg kirjoitti:
tule niin vien sinut kahville ja nakkikioskille jatkoille... ;]
Miksei kukaan muu puhu yksin täällä? Tunnen oloni niin kaksinaiseksi. Taksitolpaksi. Hyväksikäytetyksi villasukaksi.
- diapolos
jostai psx-rom tai iso sivustolta lataat. Snesoramasta löytyy varmasti, mutta muita kannattaa katsoa ettei mene aikaa megauploadin tai rabidsharen odotteluun kun jommalle kummalle snesoramassa upattu.
Tällainne viitteellinen viesti siksi että saisit onnistumisen iloa kun löydät.- Epätoivoinen 97
Meil on ero kun se ei suostunut sekstaamaan mun kans suun kautta. En mäkään kyllä haluais lapsia. Mut miten voi ehkästä ettei synny lapsia kun suusekstaa? Auttakaa mua!
- Ela ela e e
Epätoivoinen 97 kirjoitti:
Meil on ero kun se ei suostunut sekstaamaan mun kans suun kautta. En mäkään kyllä haluais lapsia. Mut miten voi ehkästä ettei synny lapsia kun suusekstaa? Auttakaa mua!
Miks kukaan ei ole hereillä.
- Pala siitä lyrics
Ela ela e e kirjoitti:
Miks kukaan ei ole hereillä.
Pala siitä lyrics
- PALJASTUKSIA
Pala siitä lyrics kirjoitti:
Pala siitä lyrics
Tissit.jpg
- Goth-Mog
VITTU OSTA SE KAUPASTA SAATANAN YHTEISKUNNAN HYLKIÖRUNKKARI. TOLLASET VITUN MULLE KAIKKI ILMASEKSI HETIWARETTAJAT VIEDÄÄN SAUNAN TAAKSE JA ANNETAAN LÖYLYKAUHASTA PAKAROILLE! ILMOTAN SUSTA KARPOLLE PERKELE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208