tarjolla tälläkin palstalla. Sitten on tuttavapiissä näitä vanhempia, jotka haluavat luonnollisesti vapaa-aikaa ja ovat koko ajan soittelemassa ja kyselemässä lastenhoito apua. Miten kieltäytyä kerta toisensa jälkeen, kun on itsellä jo raskas vuorotyö. Ei siis todella jaksaisi harvoja vapaailtoja ja viikonloppuja viettää lapsia kaitisen.
Ihmettelen
5
630
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Totta kai pyytävät sinua jos ilmaseks niitä lapsia hoidaT!
Sano seuraavan kerran että ei mulla ole oikein aikaa vahtia, ja sano että täällä on paljon lapsenvahteja, kun voihan se ollla ettei monet tätä paikkaa tiedä :)- vaiheessa
sanonut tuttavalapsia ilmaiseksi hoitavani. Sain ihan kivaa palkkaa. Mutta en siis halua oman työn lisäksi enää "lisätienestiä" vaan ihan vapaa-aikaa.
- että...
vaiheessa kirjoitti:
sanonut tuttavalapsia ilmaiseksi hoitavani. Sain ihan kivaa palkkaa. Mutta en siis halua oman työn lisäksi enää "lisätienestiä" vaan ihan vapaa-aikaa.
tuttavalapsia hoidetaan ilmaseksi!! Mutta kaikenlaisia kiskureita nykyään on :O
- mutta silti
ei löydy hoitajaa, kun sitä tarvitsisin. Olen mieheni työmatkojen takia yksin kahden lapsen kanssa lähdes jatkuvasti. Omien työjärjestelyjen takia olisin tarvinnut kahtena iltana viikossa hakijan ja vahdin lapsilleni, mutta homma ei kelpaa kenellekään (rahasta ei ole ehditty puhua). Tuttavia, joilla on omia lapsia, en viitsi kysyä, heillä on kädet täynnä työtä muutenkin. Mutta opiskelijoille luulisi, että pieni ylimääräinen raha kelpaisi.
Kai sinä voit reilusti sanoa, ettet työpäivän/ rupeaman päätteeksi jaksa katsoa lapsia, vaan haluat omaa vapaa-aikaa? - tajunneet
Ehkä tutuillesi ei vaan ole tullut mieleen, ettet halua/jaksa/ehdi hoitaa heidän lapsiaan. Meillä on vakkari-lapsenvahti (täältä muuten löydetty :)) ja, kun poitsun mummi kuuli asiasta, hän miltei loukkaantui. Samoin mun veli on ihmetellyt, että miten te nyt sellaisen hommasitte, että kyllä he olisi hoitaneet tarvittaessa... Eli ota noista sitten selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691