Elvis-harrastajat vajaakuntoisia

totuus on tämä

Elvis-harrastajia ja rockabillyväkeä yhdistää yksi ominaisuus: molempien joukossa heikkoälyisten ja vajaakuntoisten osuus on poikkeuksellisen suuri.
Elvis Presley on musiikkiviihteen suurin mätämuna tähän mennessä ja oli onni, että hän kuoli ennen kuin ehti elää liian vanhaksi.
Roskasakki, joka kuuntelee tämän uskonnolliseen oikeistoon kuuluneen läskikasan musiikkia pitäisi toimittaa polttouuneihin.

6

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomrobinson

      oikeassa olet,olen samaa mieltä koska parasta musaa on amison bell

      • puliselvis1

        Vai sellasta sitten kirjoititte...anteeksi jos lauseissa ei esinny aaaa tai oo pilkkuja ei johdu siita etta olen vajaa vaan siita etta minulla on varaa matkustaa tanne elviksen kotiin...
        Laittakaapa teidan idoleita tanne niin voidaan vertailla etta millaisia saavutuksia he ovat saanet aikaan verrattuna elvikseen voisikohan teidan artistit myyda 30 vuotta niin kutsutun kuoleman jalkeen yhta paljon tai edes tuhannesosan siita...
        Provoahan tuo teidan juttu on mutta laksin mukaan koska tasta asiasta voin vaitella koska tiedan voittavani!!!
        Kuunteletteko muuten hiphoppia,venomii ja ge nomii vai ruotsalaista kansantanssia...


    • Cilla...

      Voi, voi...kyllä taas kerroit itsestäsi paljon. Kyllä pitää olla jotenkin "heikkoälyinen" kun on aikaa edes kirjotella tänne tuollaisia. Vai oletko itse jotenkin ns. "vajaakuntoinen" kun vahingossa lipsahtanu sormi hiirellä ja eksyny tänne keskusteluun? Myönnä vaan että taitaa pokko itsekkin saada pieniä fiiliksiä Elviksen lauluista kun kerta tollasia kirjottelee. Sä meinaan paljastit itsesi...miten se nyt menikään mitä kirjotit...ainiin "heikkoälyisten ja vajaakuntoisten....." Eikö siinä ole jotakin yhteyttä sinuunkin kun kirjotit tuollaista roskaa tänne? hehhehee....

      Elvismäistä kesän jatkoa sinulle!

      -TCB-

    • .................

      Minkä muun artistin levyjä on myyty yli 2 miljardia kappaletta? Todennäköisesti n. 80-90 % läntisen maailman väestöstä omistaa Elviksen levyn.

      "Elvis Presley on musiikkiviihteen suurin mätämuna tähän mennessä"

      Ennen Elvistä ei ollut olemassa muuta kuin tangoa ja jazzia. Kaikki artistit ovat mätämunia. Elvis on vain parhaiten menestynyt.

      "Roskasakki, joka kuuntelee tämän uskonnolliseen oikeistoon kuuluneen läskikasan musiikkia pitäisi toimittaa polttouuneihin."

      Ei jäisi läntiseen maailmaan muita, kuin kämäsiä jou jou kommari-hoppareita.

      Ehkä olisi parempi jos menisit takaisin palvomaan isä-aurinkoista! ... Kommari...

    • Sifter Henry

      Hyvää musiikkia se ainaki teki.

      • Sifter Henry

        Tulkitsi, ja vielä hyvin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe