Miten pääsen Pewter cityyn kun olen voittanut nämä salit kanto puolelta ja olen menny liigan 2 kertaan Mikä mättää?
Vermilion City - Lt. Surge
Saffron City - Sabrina
Cerulean City - Misty
Celadon City - Erika
Kyseessä on Gold/silver/crystal
Kysyisin
11
665
Vastaukset
- Frederikkiiii
Pewter Cityyn pääsee jo ennen noita kaupunkeja mitä luettelit. Meet vaikka Vermilion Citystä Diglett Caven kautta jos et halua kiertää kaukaa. Mutta sinun olisi kyllä jo pitänyt käydä Pewterissä, joten lentämällä kannattaa mennä. Ainakin minä Silverissä olen tuohon mennessä käynyt siellä.
- joku
Diglett caven eessä on Snorlax nukkumassa nii en pääse ja en löydä/tiedä miisä on pokemon viulu
- Frederikkiiii
joku kirjoitti:
Diglett caven eessä on Snorlax nukkumassa nii en pääse ja en löydä/tiedä miisä on pokemon viulu
Ja Lavender townista saa sen huilun kun pelastaa Mr.Fujin...
- joku
Frederikkiiii kirjoitti:
Mutta miten sen pystyy pelastamaan
- cairnterrieri
joku kirjoitti:
Mutta miten sen pystyy pelastamaan
Fire redissä se ainaki on pokemon towerissa
- joku
cairnterrieri kirjoitti:
Fire redissä se ainaki on pokemon towerissa
sinnehän minäki olen menossa ja se on muuttunu Radio Torniksi mutta en pääse sinne ala kertaan ku siinä joku ukko seisoo ja pälpättää jotaki että en voi mennä sinne ja muistaakseni puhu myös jotain Power Plantista
- Myuu
Frederikkiiii kirjoitti:
Mr. Fuji täytyi pelastaa Bluessa/Redissä. Silver/Gold-peleissä puolestaan pitää hommata Kanto-radiokortti Pokegeariin, ja radion yhdeltä kanavalta tulee sitä huilumusiikkia ja niin voit herättää Snorlaxin. En muista varmasti, mistä tuon radiokortin saa.
- joku
Myuu kirjoitti:
Mr. Fuji täytyi pelastaa Bluessa/Redissä. Silver/Gold-peleissä puolestaan pitää hommata Kanto-radiokortti Pokegeariin, ja radion yhdeltä kanavalta tulee sitä huilumusiikkia ja niin voit herättää Snorlaxin. En muista varmasti, mistä tuon radiokortin saa.
en pääse eteen päin ikinä
- >_<
Myuu kirjoitti:
muistan et itekki jäin toho kohtaa jumii joskus pienenä,eli käyppäs siellä power plantillä, se on siit rock tunnelist alaspäin surffilla sen kaupungin oikeelt puolelet mis on mistyn sali, ja sit juttelet niitte tyyppejen kaa siel , ja sit meet sinne mistyn salille ni sielt tulee ulos team rockettin tyyppi joka siun pitää voittaa siellä sillalla ja sit meet takas sinne salille ni löyät osan joka oli varastettu power plantiltä, se on näkymätön siellä vedessä, käytä itemfinderia, ja sit viet sen osan sinne power plantille ja sit meet radio tornille
- ash
>_< kirjoitti:
muistan et itekki jäin toho kohtaa jumii joskus pienenä,eli käyppäs siellä power plantillä, se on siit rock tunnelist alaspäin surffilla sen kaupungin oikeelt puolelet mis on mistyn sali, ja sit juttelet niitte tyyppejen kaa siel , ja sit meet sinne mistyn salille ni sielt tulee ulos team rockettin tyyppi joka siun pitää voittaa siellä sillalla ja sit meet takas sinne salille ni löyät osan joka oli varastettu power plantiltä, se on näkymätön siellä vedessä, käytä itemfinderia, ja sit viet sen osan sinne power plantille ja sit meet radio tornille
Kokeilin itse tuota ja toimi löysin sen Power plantin osan ja Se ukko anto mulle sen Zap cannon TM:n. Mutta ei se sen jälkee pääse sinne Radio paikan huipulle. Se sanoo jotain että: Anteeksi mutta ette pääse nyt etenemään eteenpäin (kai)
- joku
>_< kirjoitti:
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754