Heipsan vaan.
Pukkaa probleemaa, auttakaa...
Olen siis toivottomasti rakastunut tosi hyvään ystävääni. Me ollaan tunnettu about 4 vuotta mutta viimeisen vuoden aikana meistä on tullu tosi hyvät kamut. Vietetään paljon aikaa yhdessä, lastemmekin takia. Me molemmat eletään parisuhteessa lasten isien kanssa. Mutta kummatkaan meistä ei oo täysin onnellisia.
Nyt olenkin sitten ajatellut ja ajatellut ja huomasin tykkääväni naisista. Haluaisin ihan tosi paljon kokea naisen läheisyyden ja nimenomaan tämän ystäväni kanssa. Olen tunnustanut ystävälleni olevani bi ja hänkin on sanonut että voisi myös olla bi. Kovasti me aina humalassa halaillaan ja pussaillaan mutta siinä se sitten onkin.
Kysymus kuuluukin että kannattaisiko minun kertoa tunteistani hänelle? Sitä että haluaisin jotain vähän enemmän? Kamala ressi kun tekis mieli kertoa mut entä jos pilaan tämän ystävyyden? Apua...
Himoitsen ystävääni...
6
1919
Vastaukset
- iitu10
sama juttu täällä eletään molemat lasten ja miestemme kanssa olen ihastunut tähän naiseen ja mä luulen että hänkin olemme noin puolen vuoden verran ollu kavereita ja juhlittu hydessä ja kaulasta vedetty ja suukoteltu kädestä mitämistä salaa tietystikin kunnes hetki siten sanoin hänelle että ajatelen häntä sillä tavalla ja unelmoinut hänestä ja et haluaisin suudella häntä niin se myönsi että sillä on samoja tuntemuksia olimme pienissä sievissä seuravaana päivänä kysyin mitä mieltä se on mitä kerroin niin peleilyä tunntui tosi pahalta kun hän on vielä ollut se joka on lähennelyt kyllä täs saa apua huuttaa kun tunteilla leikitään hänen mies on niin mustasukainen etten voi käydä enää siellä voi se johtua siitäkin ettei se tohdi antaa tunteilensa valtaa sen mies on ihan pipi tää nainen on tosi kaunis ja kiva puoleensa vetävä herää kysymys kuinka täs eteen päin kun haluais olla naisenkaaski ja on ukko ja lapset mies tietää kyllä että olen bi ja hyväksyy siinä suhtees että hän sais olla kolmas pyörä sänkyhommis olen hänelle kertonut nää juttut nyt hiljattain jos jolakin on kokoemusta voisko jokku kertoo kokemuksia minun mielestä jos se menis siihen että kolmas pyörä tulis kuvijohin niin mun mielestä siinä pitäis olla muutakin kun seksi kummani vaan en pidä semmosesta että tuulesta joku temmataan sänkyyn onko kellään olllut pitenpi aikaista kaveria kolmantena pyöränä ja toimiiko se
- sä olet
ihanliiannuoriiitu10koittamaanmitäänjajosvähänvoisitkatsoamitenkirjoitatseolisiihankiva
- iitu10
sä olet kirjoitti:
ihanliiannuoriiitu10koittamaanmitäänjajosvähänvoisitkatsoamitenkirjoitatseolisiihankiva
en ole liian nuori ikää on 36 vuotta mutta kärsin lukihäriöstä joka on tosi painava syy etten kirjoita mihinkään keskusteluun kun aina kuulen siittä ja luullaan tenavaksi kai sä jotain ymmärsit siitä mun tekstistä
- GaLPaL
iitu10 kirjoitti:
en ole liian nuori ikää on 36 vuotta mutta kärsin lukihäriöstä joka on tosi painava syy etten kirjoita mihinkään keskusteluun kun aina kuulen siittä ja luullaan tenavaksi kai sä jotain ymmärsit siitä mun tekstistä
Rohkeasti vaan kirjoittelet ajatuksistasi, siinä silmä ja kirjoitustaito harjaantuu. Ja jos joku mainitsee kirjoitusvirheistä, ja muusta ei niin olennaisesta, erityisen typerään sävyyn niin se kertoo vain hänen lapsellisuudestaan!
terveisin: Lukihäiriöstä "parantunut" :)
- ahdistunut.
Mulla on tavallaan vähän samanlainen ongelma. Olen ihastunut kaveriini, joka on myös nainen. Tiedän kuitenkin, että tämä on hetero eikä mitenkään kiinostunut minusta. Kaveri sai vajaa pari kuukautta sitten tietää, että tykkään hänestä. Sen jälkeen piti n. kuukauden pituisen tauon, jonka aikana ei pidetty yhteyttä ja nyt ollaan jokunen kerta nähty, mutta tästä asiasta ei olla keskusteltu. Muutkaan olo ei ole yhtä luontevaa ja musta tuntuu että joudun koko ajan seisomaan vähän varpaillaan. Me nähtiin ennen lähes päivittäin. Nykyään hän ei pyydä muo enää minnekkään vaan menee aina mun toisen hyvän ystävän kanssa kahdestaan. Se tuntuu aika pahalta, joka kerta kun soitan jommalle kummalle he ovat jossain kahdestaan. Mä taidan kuitenkin olla aika paljon nuorempi, joten sun kaverin suhtautuminen voi olla vähän aikuisempaa, jos hän on varmenpi itsestään ja sullahan on vielä mahdollisuus että kaverilla on samanlaiset tunteet. Onnea matkaa, rehellisyys on aina valttia!
- APUA
...että rehellisyys on valttia. Mutta minäkin pelkään just tuota että jos suuni aukaisen niin se ystävyys oli siinä. Kun en kumminkaan haluaisi tätä ihmistä menettää. Mutta kyllä musta tuntuu että mä kyl viel täs lähiaikoina suuni avaan. Pakko, tää kaihertaa mun mieltä alati.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764