Hei! Kuulutko niihin nuoriin ihmisiin joiden on pakottava tarve katsoa itseään kaikista mahdollisista "näyte ikkunoista" & peileistä. kuuluin niihin itsekkin monia vuosia,mutta kun ikää tulee tarpeeksi = ) Niin ei tarvitse enää katsella itseään tyyliin onx tukka&asu hyvin. Kun itsetunto on jo riittävällä tasolla. Totta kai se kuuluu tuohon huikeaan nuoruuteen tuo itsensä kytääminen: ) peileistä,mutta sillä kirjoitin tämän,kun huomaan,että nimeenomaan nuoret sitä tekee koko ajan. Seuraavan kerran kun katselet itseäsi taas näyteikkunasta yms.niin muistat mitä sanoin itsetunnon kasvamisesta.
etsin itseäni
4
635
Vastaukset
- milla12
Nolona tunnustan,että en voi olla "ihailematta" itseäni aina tilaisuuden tullessa,niin tuohan kuulostaa juuri minulle heh!
- ...
Se ei liity ainosastaan nuoriin, vaikka varmaan eniten niihin:D. Jonkun tutkimuksen mukaan suurin osa ihmistä katsoo itseään, kaupan ovista, vaatekaupassa olevasta peilistä ym.
- joanna1
No siinä se on joku kirjoittanut kuin minun kynästä...Jotenkin on vaan ihan pakko vilkaista itteensä,et onx tukka&asu hyvin,ja jotenkin rakastan itseni vilkuilua kaikista mahdollisista eteeni tulevista peileistä,ja muista ovista mist vaan näkee mun kuvan. Hävettää tunnustaa..
- että näin
Minä taas katson peilistä ja ties mistä ikkunoista rumia kasvojani ja yritän aina etsiä itsestäni hyviä puolia mutta turhaan : ) ja muut ihmiset ovat varmasti samaa mieltä kanssani että ruma mikä ruma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251