Oletteko lihoneet

Vieno..

nyt loman aikana vai onko paino pysynyt samana?
Itse en ole lihonu enkä laihtunu..

9

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä 07

      Lomani alussa päätin et nyt pudotan muutaman kilon...kuinkas kävikään :), kesällä tulee aina herkuteltua hyvällä ruualla ja kesän ihanuus kun saa grillata...niinhän siinä kävi et´ei paino mihinkään tippunut mut eipä onneks lisääkään tullut.

      • Vieno..

        keväällä laihdutuskuurin ja laihduinkin nelisen kiloa, nyt lomien aikaan en ole laihtunut yhtään jos en lihonutkaan.
        Täytyy taas ottaa itteesä niskasta kiinni ja jatkaa laihuttamista nyt kun työt alkaa.:-)


    • viisi kiloa

      Vaimon ollessa kahden viikon "tytöt keskenään" matkalla koitui kesälesken elämä kiloilleni kohtalokkaaksi.

      Lohi, silli, olut, viski ja festariruokailu on tehokas yhdistelmä painoa nostamaan.

      Ilmeisesti pari kiloa kertyi nesteenä mutta loput kolme ovatkin juuttuneet soluihin sitkeästi.

      Onneksi tapahtuu vain kerran vuodessa.

      • Vieno..

        ja silli lihota eikä muutkaan kalaruoat, syön niitä silloin kun laihdutan..mutta olut kyllä lihottaa, tai ainakin kasvattaa vatsaa:-)


      • viisi kiloa
        Vieno.. kirjoitti:

        ja silli lihota eikä muutkaan kalaruoat, syön niitä silloin kun laihdutan..mutta olut kyllä lihottaa, tai ainakin kasvattaa vatsaa:-)

        Lohen ja suolasillin sekä energia että rasvapitoisuudet ovat samaa luokkaa.
        215kcal/100g ja 14 - 15%.
        Ahven 80 / 0,8%
        Silakka 100 / 4,5
        Joten se siitä laihdutusruuasta.

        Syön lohta sekä graavattuna että valmistettuna uunissa esimerkiksi smetanassa haudutettuna!!

        Oleellisinta lienee, paitsi lohen ja sillin rasva sekä sillin nestettä sitova ominaisuus, niin yhdistelmä ALKOHOLI RASVA MUU.
        Alkoholi toimii primääripolttoaineena jolloin kaikki muu varastoituu rasvasoluihin.

        Silloin kun laihdutan syön kyllä halstrattua ja savustettua silakkaa sekä varsinkin tavanomaisia järvikalojamme ilman rasvalisäyksiä.

        Kokeilehan sinäkin lohi, smetana, kermaperunat, valkkari yhdistelmää!
        Jälkkärin voit korvata vaikka reilulla annoksella vanhaa invalidia tai muuta makeaa jälkiruokaviiniä!


    • Voi surkeutta!

      Minulla oli hyvä "putki päällä" ja kilot olivat alkaneet karistua jo ihan mukavasti (n.10 kk kestänyt) Mutta voi surkeuden paikka! Kesä sekoitii pääni ja olen joutunut toteamaan kuinka nopeasti kilot tulevat vaikaa niitten pois saaminen on aikaavievää. Nyt pitää vain ryhdistäytyä ja uskoa että "putki" löytyy vielä

    • Anskuliini

      lähes kymmenen kiloa!
      Vielä löytyy vaatekaapista päällepantavaa ja on vielä vara laihtua lisääkin.
      Laihdutuskuuriani en kuitenkaan suosittele toisille.

      • Pirre*

        siis saanut ruokaa tarpeeksi, - vai eikö se vain maistunut?


      • Anskuliini
        Pirre* kirjoitti:

        siis saanut ruokaa tarpeeksi, - vai eikö se vain maistunut?

        maistua ja jos ruokahaluja ei tuu, niin taidan laihtua vieläkin enemmän kunhan pääsen juoksemaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe