Nelonen ylimainostanut jo pidempään jotain ihmeen "Dianan viikkoa" :O ??
En ymmärrä mitä merkitystä sillä meille suomalaisille !
Onko kyseinen henkilö tehnyt/vaikuttanut Suomessa jotenkin ?
En muista että oli käynyt edes Suomessa ..
Vähän joutavaa - eikö löytyisi suomalaisille läheisempiä henkilöitä?
Mikä ihmeen "Diana viikko" ??
6
1437
Vastaukset 6
- Telkuntöllääjä
Kyllä Suomessakin Diana oli hyvin tunnettu henkilö, vaikkei mitenkään nyt maamme politiikkaan liitykään. Monissa dokumenteissä käsitellään edesmenneitä ja/tai ei-suomalaisia henkilöitä. Joten eipä taida mikään poikkeus tämäkään olla.
- mf....
Dianan kuoleman aikoihin joka h****tin uutisessa kerrottiin/dokumentoitiin yms. samaan lähes kerran tunnissa kaksi viikkoa peräkkäin ks. henkilöstä -- alkoi mitta tulla täyteen !!!
==> ei ikään mitään henkilöön viittaavaa dokumentti tai uutista !!!
( Vika ei ollut itse henkilössä vaan tavassa millä media käsitteli henkilöä koskevia asioita - seurauksena oli ns. "inhorefleksi" ! )
Eihän Dianalla ole poliittisesti mitään saati sitten edes yksityishenkilönä mitään merkitystä suomalaisille .Kyseessä on median muodostama keinotekoinen julkkisarvo Suomessa ....
- Salonen
Dodin isän vaimo on joku suomalainen ex-missi, eli sehän tekee Dianasta ihan saleesti suomalaisen.
- Hansku83
Minäkin olen huomannut että dianaa hehkutetaan nyt joka suunnalla. On vaikka millaista dokumenttia. Antaisivat jo kuolleen levätä rauhassa. Minkäpä sille onnettomuudelle enää voi..
- tä häh
Kuka on joku Diana, Mistä on kyse? kertokaa please.
- ...
Samaa olen itsekkin mietiskellyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521043Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl504821- 48776
- 45702
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE180589Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550