myllymäen samurai ja fude (110cc)

tirailia

nii tietääkös miks myllymäen fude crossissa on pohja panssari ,säädettävä takajousi ja jäykempi etujousitus ni ja ne on samat crossit ja hinta on ihan sama kummassakin et onks fude parempi ku samurai

8

1623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa13

samurai on parempi

• tiirailia

onko sulla ollu fude et ookko kokeillu sitä

• et!

Pohjis on siks että kun se romu hajoo noin päivän päästä niin kukaan ei rupee hakkaa sitä moottorin pohjaa..

• Rapper91

Mitä vittuu sä ruvet dissaa Fudee? vitun idiootti ku ne on sama asia...fude on vaa uudempi version -.- painu sinne perseesee sun samurain kanssa jos se on sun mielest nii hyvä!

• F_U_D_E
        Rapper91 kirjoitti:

Mitä vittuu sä ruvet dissaa Fudee? vitun idiootti ku ne on sama asia...fude on vaa uudempi version -.- painu sinne perseesee sun samurain kanssa jos se on sun mielest nii hyvä!

joo kyllä fude on samuraita parempi että voi painuu vittuu noi samurain kannattajat!

• joninininin
        F_U_D_E kirjoitti:

joo kyllä fude on samuraita parempi että voi painuu vittuu noi samurain kannattajat!

samurai on aivan paska osta fude

• mopopoika14

Fude ja samura ion sama asia -.-

• Osta kunnon pyörä

Fude Crossi 625 € / kpl Tuotetunnus: 82107VSI - tästäkö on kyse?

Minä en pistäisi rahoja yhteenkään tuollaiseen häkkyrään!
      "...Fude Crossissa on vakiona säädettävä kaasuiskunvaimennin takana..."

Kunnollinen ja kestävä kaasuiskari yksistään maksaa enemmän kuin tuollainen "pyörä". Kukin tehköön sitten päätelmän ko. kapineen "laadusta".

"Takuu 3kk varaosatakuu" Tuotevastuulaki, sekä ao. EY:n direktiivi on sitten ihan toista mieltä. Takaan, että riita syntyy, kun jokin paikka pettää kuukauden kuluttua. Ja riita voi olla kalliimpi, kuin koko häkkyrän hinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe