hotelli las palmeras

@@@@@@@@@@@@@

MILLAINEN HOTELLI LAS PALMERAS ON ISLA LA MARGARITASSA? ONKO TURVALLINEN!lUIN JOSTAIN ETTÄ KYSEISESTÄ HOTELLISTA OLI VARASTETTU HOTELLI HUONEESTA RAHAT?EKA KERTA KYSEISEEN PAIKKAA JOULUKUUSSA HIUKAN JÄNNITTÄÄ TULIKO VARATTUA HUONO PAIKKA!kIITOS KAIKILLE VASTAUKSILLE!

3

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asta-eerika

      Hei!
      Oltiin viime maaliskuussa 2 viikkoa kyseisessä hotellissa ja ihan hyvin palvelu pelasi, henkilökunta ystävällistä. Ruuat ei kylläkään mitään erikoisia ja syötiin kyllä suurimmaksi osaksi muualla paitsi aamiainen. Turvallista oli ja hotellissa öisin vartijat ja portti lukossa. Huoneissa safety boxit, joihin kannen saa respasta panttia vastaan, joka taisi olla 20 e ja sen saa takaisin sit kun palautatte kannen ja avaimen.Huoneissa ilmastoinnit, joilla saa tukan vaikka jäähän jos haluaa. Ja torakoita sitten oli jonkin verran, osalla matkaporukoista jopa riesaksi asti...
      Meidän porukka kyllä viihtyi Las Palmerasissa hyvin.

    • ei enää venezuelaan

      Pari viikkoa asuin las palmeras hotellissa, henkilökunta ihan mukavaa jos tykkää lähentelevistä miehistä ja ruoka oli ihan ok, jos tykkää sairastaa turistiripulia. Ja muutama hotellihuone käännettiin sillon kans, lähti kaikki arvokas niistä, safety boxeista myös. Mutta toivottavasti on meininki muuttunut siellä, ei kai ne matkanjärjestäjät pitäisi hotelleja listoillaan, jos jatkuvasti moinen meininki. Ihan kiva allasalue siinä oli ja allasbaari, huoneet ihan ok. Paitsi parvekkeen ovia ei oikein saanut kunnolla lukkoon. Ja niitä torakoita pyöri yöaikaan lattioilla.

    • kateudesta vihreä...

      Tultiin just kahden viikon lomalta Las Palmerasta. Eipä ole valittamista mistään! Hotelli oli kodikas, siisti ja henkilökunta ystävällistä. Hotelli oli turvallinen myös lapsille. Koko reissu oli upea! Lääkärikin tuli paikalle lauantai-iltana tunnin sisällä kun korvakipu yllätti. Maksuksi ei luottokortti kelvannut vaan euroilla piti maksaa. Euroja kannattaa varata paljon mukaan, ettei luottokorttia tarvi käyttää. Parhaimmillaan saatiin 7500 bolivaria eurosta. Joten euroja vaan taskuun! Hauskaa lomaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe