Onko jollakin hyviä laihdutusohjeita antaa. Mihinkään painonvartioihin en jaksa sitoutua vaikka monelle sieltä on apu löytynyt.
Viitisen kiloa pysyvästi täytyisi saada pudotettua ennemmin kuin uusia koko vaatekaapin sisältö.
Olen joskus kuullut puhuttavan sairaaladietistä, mutta mitäköhän se mahtaa pitää sisällään...
Syksyn tullen työmatkat taittuu pyöräillen (hyötyliikuntaa) ennen kun maa taas valkoiseksi peittyy, talven tusiskeessa matkat taittuu bussilla, joka ei tue hyötyliikannan plussia ollenkaan...näin se vaan menee kun tuiskeen pakkaset ei inspiroi liki 10 km matkaan jalkaisin...
laihduttaminen
5
381
Vastaukset
- Vieno..
ennen lomia Atkinsin dieetin, jätin leivät, perunan ja pastan pois melkein kokonaan. Luulin etten pärjää ilman leipää mutta se olikin helpompaa kuin luulinkaan. Syön joskus näkkileipää mutta en koskaan vaaleeta leipää.
Tämä ruokavalio teki myös sen että makean himot loppu kokonaan eikä tee mieli mitään välipaloja.
Olen laihtunut noin 4-5 kiloo parissa kuukaudessa, nyt tosin loman aikana on paino pysynyt samana, on tullu vissiin syötyä ja juotua enempi kuin tavallisesti:-) - Anskuliini
laihdutusohjeita, tärkeintä on kuitenkin että opettelet laskemaan kalorimäärän ruoka-aineista, mitä syöt.
Pakkauksissa on merkinnät kuinka paljon 100 grammassa on energiaa muita aineita.
Sairaaladieetissä saa syödä monipuolisesti, mutta pitää laskea ettei kalorimäärä nouse tuhannen kalorin yli, minusta se on liian vähän, elimistö helposti menee paastolle, eikä kuluta sitäkään.
www.laihaksi.com
täältä löytyy monipuolista tietoa.- minä 07
kiitokset vinkistä ;)
- ohjelmat
ja painonvartijat ovat ihan täyttä humpuukia. Syöt sen, minkä kulutat taikka kulutat minkä syöt. Siinä se on, mitään muuta ei tarvita.
Olen kyllä kuullut rasvaimuista, silmäluomien kiristämisestä taaksepäin ja tissien täyttämisestä silikonilla. Täyttä pöhköilyä, mutta kun hölmöilyllä ei ole rajoja :)
Oletan, että olet nainen kun tuollaisia huokailet. Ei pieni pyöreys naiselle haitta ole. Vain se hieman maksaa, jos joudut vaatteitasi vaihtelemaan, kun ilmankaan ei voi ainakaan talvikeleillä olla - pannaan
Olen saavuttamassa nuoruuden painon. En ole tarvinnut minkäänlaista diettiä, vaan syön kun on nälkä ja pidän annokset pieninä. Mahalaukku kutistuu ihan huomaamatta, eikä yksinkertasesti pysty syömään liikaa. Vettä on hyvä juoda joka välissä. Kaloreita en laske, mutta syön ihan tavallista suomaleista perusruokaa. Kevyt tuotteita en osta. Ainut mistä olen jokseenkin kokonaan luopunut on sokeri ja peruna. Liikuntaa harrastan sen verran että käyn kaupassa ja sinne ei ole pitkästi. Tämä nykyinen tyyli on vielä huippu halpa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431