Missa olet reissussa?

Kiwiman707

Mina olen nyt Cairnsissa. Lamminta on ja perjantaina kavin snorklaamassa tuolla Isolla Valliriutalla.
Oli hieno paiva vaikka aurinko ei taysilla paistanutkaan. Paivan reissu maksoi 50 aussitaalaa, sain puolihintaan taman backpackers hostellin matkahuutokaupassa.
Missa olette reissussa ja mita olette tehneet?

30

3867

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P1986

      Minä oon Kansasissa USA:ssa. :) Oon täällä koko syksyn. Terkkuja!

      • olisinpa minäkin

        siellä. Olen aina haaveillut menosta USA:an. Jotenkin ulkomailla käyminen on niin kiehtovaa ja todella tykkään Englannin kielestä :)Viime kesänä kävin Islannissa, joka oli ihastuttava maa.. :)
        Niin kuin sanotaan; matkailu avartaa. Tottahan se on. Hyvät jatkot sinulle sinne!


      • RiiseJR

        Oleilu jatkuu "kakkoskodissa" vielä perjantaihin saakka. Työmatka valitettavasti estää täyden nauttimisen Saksan antimista.


    • ollaan

      ...himbessä

      • kivikova mesta

        tulkaa vaikka katsomaan


    • jonsku23

      riikassa ollaan , reval hotel latvian nettimestassa...:)

    • rules ja

      best place in the Finland

    • SamppaT

      Chennaissa työmatkalla, pari viikkoa vielä tätä reissua jäljellä

    • törö-timpuri

      Vantaalla ollaan. Aamulla oli melko koleaa, lämpötila oli selvästi alle 10, mieletön yökaste autokin oli aivan märkä aamulla kun töihin lähdin. Iltapäivällä oli jo yli 15 lämmintä. Kotimatkalla kävin maitokaupasta ostamassa leipää juustoa makkaraa sekä iltapäivälehden ja sisupastilleja. Ja nyt surffailen netissä aikani kuluksi.

    • Reissumies707

      Bussissa tata kirjoittelen. Menossa takaisin Cairnsiin.olin kaksi paivaa yhden mimmin luona outbackissa. Nakyi muutama rock wallaby, black cockatoo ja muita lintuja. oli mukana ruisleipaa joka maistuu tosi hyvalta, sita saa ;airnsista saksalaisesta Beethoven leipomosta. Meikalainen kun ei saa usein kunnon ruisleipaa kun asun Uudessa Seelannissa.

    • saira

      Kaikenlaista näkyy. tqai tulee vastaan. ei käy kateeks muo. eikä kyllä muitakaan. Eletään oma elämä, reissuja on monelaisia

    • köyhä duunari

      ...

    • Zet

      Töissä olen Sydneyssä ja aikaani kuluttelen netissä surffaillen. Sää on nyt pari päivää ollut ihan mahtava, eilen taisivat 28 mitata kuumimpana hetkenä. Tarkotus ois pian jatkaa matkaa rannikkoa ylöspäin reppu selässä ja käydä Cairnsissä snorklailemassa :)

      • Reissumies707

        Nyt kirjoittelen tata Hennessyhammock riipputeltassa Blacks Beachilla Mackaysssa. Oli hieno taas nukkua palmujen alla ja varmistin kyllakin etta ei ole kookospalmu josta olisi yolla voinut pudota pahkina paahan! Aamulla tein aamiaisen kaasugrillin paalla ja sain myos ladattlua taman I_mate Jasjamin kun olivat ystavallisesti laittaneet pistorasian grillikatokseen.
        Tulin tanne Aussikaverin kanssa joka oli ostanut vakuutusyhtiolta Cairnsista Toyota Pakun joka oli varasettu ja poliisit oli sen sitten loytaneet. Moottori kuumeni heti lahdossa ja ainut tapa valttaa ylikuumeneminen oli pistaa lammitin tausille 30 asteen helteessa!
        Taalta Brisbaneen on viela matkaa ja nyt taytyy loytaa uusi kyyti kun tama aussi asuu taalla Mackayssa. Ehka junalla tai sitten lentaen saattaa olla halvempaa?


    • kukkujee

      mie oon kotona runkulla...

    • Eki työeläkeläinen

      Oon tällä hetkellä Ammterdamissa ja meinaanki viihtyä täällä lokakuun loppuun. Nyt ku ei oo enää sesonkii,tääl saa huoneen 20e/vrk ja ku oon noin pitkään en joudu maksaa ku 10e/vrk.Täällä tahtoisin asua,ihan vakituisesti eikä oo samanlainen poliisivaltio ku Suomi.Luin äsken niin hassun jutun,mitä Suomen poliisi on löytäny jossain Lappeerannassa päin, on löydetty hamppuviljelmä,jossa oli peräti 50 kasvii kasvamasssa (hui).Et oli ihan pakko näyttää asia Hollantilais ystävälleni,et tämmönen maa Suomi on et viattomat hampun polttajat ovat kuin heroiiniin käyttäjiä,kyllä oli Hollantilais hotellissa hauskaa jopa henkilökunnalla. Täällä sitä käytetään uein lääkkeenä,mielummin kun pumpataan potilas täyteen opiaatteja,et siin on yks syy miks oonki täällä,alko kyllästyttää jatkuva opiaattien käyttö ja kannabis tuo selvän avun hermosärkyihini ja on paljon vaarattomampaa kuin opiaatit.Mikäs hätä mul on täällä,eläke juoksee ja Suomen asunto on vuokrattu ystävälleni kunnes palaan täältä ja tuskin tulen kauaa viihtymään ,pitää hoitaa parit paperi-asiat ja äkkii takas Hollantiin.

      • Reissumies707

        Minulla on myos hermokipuja mutta olen oppinut tulemaan toimeen ilman laakitysta tai huumeita. Lepo ja lammin ilma auttaa.
        Keksin myos hyvan tavan paasta tunniksi eroon kivuista ja se on tosikylma suihku tai uinti kylmassa vedessa. auttaa kummasti.


      • Eki työeläkeläinen
        Reissumies707 kirjoitti:

        Minulla on myos hermokipuja mutta olen oppinut tulemaan toimeen ilman laakitysta tai huumeita. Lepo ja lammin ilma auttaa.
        Keksin myos hyvan tavan paasta tunniksi eroon kivuista ja se on tosikylma suihku tai uinti kylmassa vedessa. auttaa kummasti.

        Oot ihan oikeessa,et mari on marii ja kannabis on kannabista,mut ihan selvyyden vuoks kirjotin et kannabis auttaa,vaik se on marijuana joka auttaa särkyihin.Ku ei kaikki tiiä mikä ero on kannabiksella ja marilla,et periaatteessahan se on samaa tavaraa,mut eri silti.Mulla auttaa myös lepo ja lämmin,mut kädessä on myös kylmäaltistus,ni sillä ei viitti ottaa kylmiä suihkuja tai uida kylmässä,sit käsi suuttuu ja ollaanki vko kantositeessä.Hyvä että oot itte konstit keksiny,ei hermosäryt oo kovin mukavia,on kokemusta jo kohta 10 vuoden ajalta.Mut mulle kannabiksesta,tai siis marista on kyllä selvä hyöty näihin särkyihin.Totesin sen joku 5 v sitten kun olin Damissa ja ihmettelin et miksköhän kättä ei särje niin paljon ku normaalisti ja opioideja kuluu paljon vähemmän,et selvisin helposti 1 temgesicillä päivän,ku normioloissa Suomessa niitä meni 3-5 ja oli viel 0,4.Sit tulin Suomeen ja aloin tutkimaan kannabista lääkkeenä,lähinnä netin kautta ja kas kummaa sielthän löyty hirveesti tietoo kyseisestä asiasta ja kaikki oli ihan positiivisia.Katoin esim sellaisen videon ku medical use of cannabis,siinä oli jo tietoo aika paljon,mut etin lisää ja löysin aina vaa enemmän ja enemmän tietoo kannabiksesta lääkkeenä ja tulin siihen tulokseen et nyt saa opioidit riittää,et alan käyttää tota särkyihini.Et mielummin käytän kannabista(marii)ku opioideja lääkkeenä.Enkä nyt sitä kauheena huumeena pidä,jos sitä käyttää omiin särkyihinsä pahempaa myrkkyä mielestäni on opioidit,joita kyllä tungettiin ja mistä seuras vaa erittäin paha päänsärky,välil oli jopa 3 vrk migreeni et mielummin näin päin ku ei kannabis tuo mulle mitään sivuoireita ja hyvä niin. Kerran sattu hassu juttu kun tulin Suomeen,ni Suomessa oli myönnetty kannabista(eli taas marii) Turkulaiselle miehelle hermosärkyihin,silloin tiesin et oonki ihan vahingossa löytäny lääkkeen,joka on turvallisempi ku opioidit,eikä aiheuta sivuoireita.Sen takii viihdynki tääl Hollannissa ja muutenkin tykkään olla täällä,ei tartte pelätä koska sut viedään poliisiasemalle,ihan vaan sen takii et käytät kannabista särkyihisi.Mut tsemppiä sulle ja koita kestää niitä pirullisia hermosärkyjä.


      • näköjään

        teidän narkkareiden paratiisi. Kun saatas
        kaikki suomen narkkarit sinne niin ei pyöris täällä
        harmina.


      • kekeeeeeeeeeeee
        näköjään kirjoitti:

        teidän narkkareiden paratiisi. Kun saatas
        kaikki suomen narkkarit sinne niin ei pyöris täällä
        harmina.

        Johan oot ihme tyyppi,jos kaveri on sen takii Hollannissa ettei tartteis syödä myrkkyhuume opioidilääkkeitä,ni johan oot haukkumassa sitä narkix.Vaik lääketiede on todennu sen olevan oikein käytettynä vallan hyvä kipulääke etenkin hermosärkyihin.Ei sinunkaan älykkyysosamäärässä taida olla hurraamista,et ottasit asioista selvää ennenkun alat siel laukoo tyhmyyksiä puupää.


      • Eki työeläkeläinen
        kekeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Johan oot ihme tyyppi,jos kaveri on sen takii Hollannissa ettei tartteis syödä myrkkyhuume opioidilääkkeitä,ni johan oot haukkumassa sitä narkix.Vaik lääketiede on todennu sen olevan oikein käytettynä vallan hyvä kipulääke etenkin hermosärkyihin.Ei sinunkaan älykkyysosamäärässä taida olla hurraamista,et ottasit asioista selvää ennenkun alat siel laukoo tyhmyyksiä puupää.

        Ei tommosist urpoist kannata välittää,huomaa kyllä tosiaan paljon sen äö on,koska ei viiti ottaa asioista selvää vaan laukoo ihme narkkijuttuja.Taitaa olla jääny päivän lääkitykset väliin,tai sit se on sitä vailla tiedä hänestä,mut selvä urpohohan toi on.


      • vaan
        Eki työeläkeläinen kirjoitti:

        Ei tommosist urpoist kannata välittää,huomaa kyllä tosiaan paljon sen äö on,koska ei viiti ottaa asioista selvää vaan laukoo ihme narkkijuttuja.Taitaa olla jääny päivän lääkitykset väliin,tai sit se on sitä vailla tiedä hänestä,mut selvä urpohohan toi on.

        lääkäreiden hoitaa se lääkepuoli, ne on sitä varten. Ei kannata itse alkaa käyttää jotain huumeita jos joskus vähän särkee. Ja siitä urpoudesta, äo on
        137 eli jää 11 pistettä mensan jäsenyydestä, että
        siihen voi pilviveikot lähteä kokeilemaan kuka on
        urpo ja kuka ei.


      • Eki työeläkeläinen
        vaan kirjoitti:

        lääkäreiden hoitaa se lääkepuoli, ne on sitä varten. Ei kannata itse alkaa käyttää jotain huumeita jos joskus vähän särkee. Ja siitä urpoudesta, äo on
        137 eli jää 11 pistettä mensan jäsenyydestä, että
        siihen voi pilviveikot lähteä kokeilemaan kuka on
        urpo ja kuka ei.

        Niihän mä annakin lääkäreiden hoitaa kroonista kipuani,mikä nyt sattuu olee kannabishoitoa.Joten pidä sinä omat asiasi omana tietonasi ja käy hakee toi 11 pistettä vaik K-kaupan kassalta,ihan sama.Urpo sä oot silti.


      • sulla
        Eki työeläkeläinen kirjoitti:

        Niihän mä annakin lääkäreiden hoitaa kroonista kipuani,mikä nyt sattuu olee kannabishoitoa.Joten pidä sinä omat asiasi omana tietonasi ja käy hakee toi 11 pistettä vaik K-kaupan kassalta,ihan sama.Urpo sä oot silti.

        on "lääkärinä" kun passittaa hollantiin
        imppaamaan. Eikä äo pisteitä jaeta missään
        kaupoissa, kop kop haloo, onko ketään kotona,
        oisit välillä selvin päin niin leikkais vähän
        paremmin (toivottavasti).


      • Eki työeläkeläinen
        sulla kirjoitti:

        on "lääkärinä" kun passittaa hollantiin
        imppaamaan. Eikä äo pisteitä jaeta missään
        kaupoissa, kop kop haloo, onko ketään kotona,
        oisit välillä selvin päin niin leikkais vähän
        paremmin (toivottavasti).

        Eihän tommosen äbylin kaa voi ees sivistyneesti kirjotella,kun et selvästikkään ole aiheesta perillä.Suositelen kattoo sellasen videon kun medical use of cannabis,siinä sulle vähän fakta tietoo kannabiksesta lääkkeenä.Löytyy ihan googlesta,et tuu sit aukoo tota äö päätäs ku tajuut jotain.Ai eiks niit saakkaan K-kaupasta,no kokeile sit jos saisit ne puuttuvat pisteet vaik R-kiskalta. Kaikenmaailman urpoihin sitä törmääkin,kysy vaikka omalta lääkäriltäs käytetäänkö kannabista neuropaattisen kivun hoitoon? Mä poistun nyt takavasemmalle,en jaksa väitellä itsestään selvistä asioista.Hei hei,toivottovasti saat puuttuvat pisteesi ja sinusta tulee mensan jäsen.


    • duunari83

      aamut on helkkarin viileitä mut kyl se iloks muuttuu päivän myötä ku alkaa arska paistaa..

      tänne vaan kaikki lomaileen!! :D

      ja matkat ei oo kalliita!!

    • TAMPEREELLA

      Tulin Simon F :n kanssa.

    • kun täälä

      on huomena häät.

    • voi kumpa

      nyt himassa, mutta jos taas voisin, niin olisin Turkin Marmariksessa.matka päättyi kaksi viikkoa takaperin...ja nyt taas voisin lähteä jos olisi mahdollisuus...

    • Kiwiman707

      Nyt on kohta reissu takana ja lennän kotiin Uuteen-Seelantiin. Brisbanessa olen yhden suomalaisen kaverin luona joten loytyy ääkköset koneelta vaihteeksi.
      Pitais käydä Ikeassa ostamassa hapankorput ja puolukkahilloa mukaan kun niita ei löydy Kiwimaasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe