Mina olen nyt Cairnsissa. Lamminta on ja perjantaina kavin snorklaamassa tuolla Isolla Valliriutalla.
Oli hieno paiva vaikka aurinko ei taysilla paistanutkaan. Paivan reissu maksoi 50 aussitaalaa, sain puolihintaan taman backpackers hostellin matkahuutokaupassa.
Missa olette reissussa ja mita olette tehneet?
Missa olet reissussa?
30
3986
Vastaukset
- P1986
Minä oon Kansasissa USA:ssa. :) Oon täällä koko syksyn. Terkkuja!
- olisinpa minäkin
siellä. Olen aina haaveillut menosta USA:an. Jotenkin ulkomailla käyminen on niin kiehtovaa ja todella tykkään Englannin kielestä :)Viime kesänä kävin Islannissa, joka oli ihastuttava maa.. :)
Niin kuin sanotaan; matkailu avartaa. Tottahan se on. Hyvät jatkot sinulle sinne! - RiiseJR
Oleilu jatkuu "kakkoskodissa" vielä perjantaihin saakka. Työmatka valitettavasti estää täyden nauttimisen Saksan antimista.
- ollaan
...himbessä
- kivikova mesta
tulkaa vaikka katsomaan
- jonsku23
riikassa ollaan , reval hotel latvian nettimestassa...:)
- rules ja
best place in the Finland
- SamppaT
Chennaissa työmatkalla, pari viikkoa vielä tätä reissua jäljellä
- törö-timpuri
Vantaalla ollaan. Aamulla oli melko koleaa, lämpötila oli selvästi alle 10, mieletön yökaste autokin oli aivan märkä aamulla kun töihin lähdin. Iltapäivällä oli jo yli 15 lämmintä. Kotimatkalla kävin maitokaupasta ostamassa leipää juustoa makkaraa sekä iltapäivälehden ja sisupastilleja. Ja nyt surffailen netissä aikani kuluksi.
- Reissumies707
Bussissa tata kirjoittelen. Menossa takaisin Cairnsiin.olin kaksi paivaa yhden mimmin luona outbackissa. Nakyi muutama rock wallaby, black cockatoo ja muita lintuja. oli mukana ruisleipaa joka maistuu tosi hyvalta, sita saa ;airnsista saksalaisesta Beethoven leipomosta. Meikalainen kun ei saa usein kunnon ruisleipaa kun asun Uudessa Seelannissa.
- saira
Kaikenlaista näkyy. tqai tulee vastaan. ei käy kateeks muo. eikä kyllä muitakaan. Eletään oma elämä, reissuja on monelaisia
- köyhä duunari
...
- Zet
Töissä olen Sydneyssä ja aikaani kuluttelen netissä surffaillen. Sää on nyt pari päivää ollut ihan mahtava, eilen taisivat 28 mitata kuumimpana hetkenä. Tarkotus ois pian jatkaa matkaa rannikkoa ylöspäin reppu selässä ja käydä Cairnsissä snorklailemassa :)
- Reissumies707
Nyt kirjoittelen tata Hennessyhammock riipputeltassa Blacks Beachilla Mackaysssa. Oli hieno taas nukkua palmujen alla ja varmistin kyllakin etta ei ole kookospalmu josta olisi yolla voinut pudota pahkina paahan! Aamulla tein aamiaisen kaasugrillin paalla ja sain myos ladattlua taman I_mate Jasjamin kun olivat ystavallisesti laittaneet pistorasian grillikatokseen.
Tulin tanne Aussikaverin kanssa joka oli ostanut vakuutusyhtiolta Cairnsista Toyota Pakun joka oli varasettu ja poliisit oli sen sitten loytaneet. Moottori kuumeni heti lahdossa ja ainut tapa valttaa ylikuumeneminen oli pistaa lammitin tausille 30 asteen helteessa!
Taalta Brisbaneen on viela matkaa ja nyt taytyy loytaa uusi kyyti kun tama aussi asuu taalla Mackayssa. Ehka junalla tai sitten lentaen saattaa olla halvempaa?
- kukkujee
mie oon kotona runkulla...