mooi. Haluaisin vaan kysyä että mikä on paras lisäosa sims2? :D ku itellä on jo lemmikit ja vuodenajat. :D Ja aattelin että säästäisin rahaa johonki toiseen sims2 lisä osaan eli mikä mun pitäs hankkia viellä itelle? Tässä tulee vastauksia. A yöelämää B kauppaauki. Vai sitten C joku kamasetti :D kiitos vastaijille =)
moi : D
5
296
Vastaukset
- Nörtti Nyhverö
"Yliopistoa." "Miksi?" "1 yliopistosta löytää usein simille kumppanin. 2 harjoittaa simin taitoja tietylle uralle. 3 Lisäosassa on uusia uria."
- Erno--
Suosittelen kanssa yliopistoa, jos tavallinen pelaaminen tuntuu ykstitoikkoiselta, niin voi aina siirtyä yliopistoon pelaamaan. Plussana tietenkin se, että yleensä sieltä löytää todella helposti elämänkumppanin.
- Iratski
Erno-- kirjoitti:
Suosittelen kanssa yliopistoa, jos tavallinen pelaaminen tuntuu ykstitoikkoiselta, niin voi aina siirtyä yliopistoon pelaamaan. Plussana tietenkin se, että yleensä sieltä löytää todella helposti elämänkumppanin.
Itse suosittelen Yliopistoa, samat perusteet kuin edellisillä vastaajilla, tai sitten vuodenaikoja ja tässä kolme plusaa ja miinusta:
Uudet vupdenajat tuovat haastavuutta puutarhan hoidossa
Uusia uria
Puutarha joka tuottaa ruokaa
- Vaatii koneelta todella paljon tehoja
- Ehkäpä kyllästyy helposti
- Ei niin kauheasti uusia vaateita, muutakuin ulkoiluvaateet - haamu1
Iratski kirjoitti:
Itse suosittelen Yliopistoa, samat perusteet kuin edellisillä vastaajilla, tai sitten vuodenaikoja ja tässä kolme plusaa ja miinusta:
Uudet vupdenajat tuovat haastavuutta puutarhan hoidossa
Uusia uria
Puutarha joka tuottaa ruokaa
- Vaatii koneelta todella paljon tehoja
- Ehkäpä kyllästyy helposti
- Ei niin kauheasti uusia vaateita, muutakuin ulkoiluvaateetMinä taas olen erimieltä kuin nuo edelliset :) Kannattaa ostaa yöelämää! Siinä tulee autot ja kaikkee hienoo. Kaikenlaisia bilevaatteita ja hiuksia. Osta ehdottomasti yöelämä. Jos yliopistoon lähettää simin nii pitää hirmu kauan pelata ennenkuin se valmistuu sieltä. Se on tosi pitkästyttävää :D Yöelämä on todella hyvä! :)
- Afríca
haamu1 kirjoitti:
Minä taas olen erimieltä kuin nuo edelliset :) Kannattaa ostaa yöelämää! Siinä tulee autot ja kaikkee hienoo. Kaikenlaisia bilevaatteita ja hiuksia. Osta ehdottomasti yöelämä. Jos yliopistoon lähettää simin nii pitää hirmu kauan pelata ennenkuin se valmistuu sieltä. Se on tosi pitkästyttävää :D Yöelämä on todella hyvä! :)
Suosittelen Vuodenaikoja;
Vuodenajat
Säät
Saat kasvattaa itse omat kasvisi
Voit laittaa lapsille ruokaa säilöön, jos olet
töissä kun ne tulee koulusta.
- Ei tuu muita ku talvivaatteet
- Vain pingiivni lisää ja vihersim
Toinen suositus, kauppa-auki:
Voit tehdä kaksoset, jos syöt juustokakkua
Voit tehdä oman kaupan (esim. kukkakaupan)
- Ei kauheasti muuta uutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986