miksi teidän täytyy tehdä koko ajan uusia klaaneja ?
no onse varmaan kiva olla klaanin pomo mutta yleensä ne kaikki kaatu jossain parissa kuukaudessa.
tässä olisi muttama klaani ilmoitusta mitä on tullut noin päivässä:
suomalainen klaan
Suomalainen pure klaani!
30-50 levelisille pureille claani
liittykää tähän klaaniin....
Pure klaani!
tässä klaani
hyvä pure klaani 50 cb!!!!!!
liittykää tähän klaaniin.
liittykää tähän klaaniin nimi on...
niin että miksette liity vanhoihin klaaneihin ??
kommentoikaa
ääärrrggghhhhh !!
hulle
2
316
Vastaukset
- Runekeijo98
mmmäää oon runekeijo98 ja saan tehä niin paljon klaaneja kun huvittaa!!!11
No ei. On niitä ehkä vähän liikaa. Mut soou, ei sun tarvi niihin klaaneihin liittyy b00m..- minä vain
omg et kai oo oikeest 1988?? -.- ha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126088Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661160
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142947Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874