Huono tuuri(ko)?

I miss U

Olen jo pitkään miettinyt omaa huonotuurisuuttani, tai mikskä sitä ikinä kutsutaankaan.. Joka kerta kun löydän todella mukavan ja kaikinpuolin ihanan pojan, niin jokakerta siihen tulee joku este. näin on tapahtunut jo ainakin neljästi peräkkäin. Ikinä en ole seurustellut, vaan se on jäänyt siihen että jutellaan ja flirttaillaan, sit se jää, toinen osapuoli löytää mukavemman tytön ja siihen se sitten jääkin. Itsessäni ei ole mitään vikaa ulkonäöllisesti, taikka sillain, koska todella useat pojat haluaisivat jutella ja tutustua lähemmin jne.. Sosiaaliset taitoni ovat mahtavat, eli ei pitäis johtua siittäkään. Haluaisin todella olla suhteessa ja rakastaa jotakuta. Onko mulla todella huono tuuri vai mistä tää johtuu?

6

851

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Ehkä tämä menisi paremmin rakkausosastolle...

• girli

ne on vaa homoi jätkii mul on käyny toi sama niin monesti ja sillee et pojat alkaa olee perseest ne on mahtavii kavereit ja sillee mun poikkiksina ne on homoi vinkki : älä ikinä juokse poikien peräs jos joku olis kiinostunu sust se juoksis ite sun peräs :)

• I miss U

on niitäki kekkä juoksee :D mut ne on vaa semmosia sanoinkuvaamattomia :D

• filippa k
        I miss U kirjoitti:

on niitäki kekkä juoksee :D mut ne on vaa semmosia sanoinkuvaamattomia :D

Entä ne jotka on susta kiinnostuneita ja tulee usein juttelemaan?
        Ootko miettiny että sulla olis vähän liian tarkat kriteerit jos aina ilmaantuu jotain joka estää seurustelun (muukin kuin kaverin uus heila:D)

• I miss U
        filippa k kirjoitti:

Entä ne jotka on susta kiinnostuneita ja tulee usein juttelemaan?
        Ootko miettiny että sulla olis vähän liian tarkat kriteerit jos aina ilmaantuu jotain joka estää seurustelun (muukin kuin kaverin uus heila:D)

no tota siis nää ketkä haluis enemmän, ne on sit vaan piparin haussa, ja that's it. tai muuten vaan jotenki karseita. ja mää oon monesti halunnut alkaa seurustella, mut seon aina johtunu siittä toisesta osapuolesta.

• Yön-valtias

Itse olen 17 poju, ja voin sanoa suoraan että olen ollut kohta kaks vuotta yhdessä eukkoni kanssa eikä suurempia ongelmia.

Olen ainakin itse saanu sellsen käsityksen et kaupungin poijjat yrittää olla peli miehiä, eli kiertää kukasta toiseen, joka on tosiaan törkeää!

Itellä meinannu välillä miel hairahtaa, mutta kun miettii että miten paljon välittää kumppanistaa, ja jos menetät hänet niin mitä sitten? Ei oo sen jälkeen tehny mieli lipsahdella.

Kun löytää sen oikean niin sen huomaa nopeasti, ja muista riitoja on jokaisessa kunnon suhteessa, mutta väkivaltaa ei!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      19
      2600
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1659
    3. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      1607
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      112
      1579
    5. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      47
      1503
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1434
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1356
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1214
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1137
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1096
    Aihe