Liverpool ”jalkapalloa” taas Yleltä, kuinkas muuten.
Vuosi vuodelta se tosin alkaa aina vain aikaisemmin, siis se Liverpool
pakkosyöttö tv:stä.
Onko Kari”Liverpool”Männyllä ja Riku"söpöpoika"Riihilahdelta mennyt se
viimeinkin älyn pilkahdus, vai mikä on?
Jotenkin tuntuu siltä, että näiden poikien ansiosta YLE:stä ja sen koko
jalkapallo tarjonnasta on tullut Liverpoolin omaa tv-kanavaa vastaavaa
toimintaa vai onko Liverpoollla edes omaa tv-kanavaa, kuten on Manulla?
Jos ei ole, nyt on.
http://www.yle.fi/urheilu/ucl/looppi/id82222.html
Jo nyt alkaa pelottaamaan kuinka monesta Liverpool ottelusta saamme
yhteisesti ”nauttia” syksyn mittaan, sillä nyt
kun vauhtikaksikko on viimein päässyt vauhtiin, Liverpoolista ja sen
nolla-nolla tasapeleistä ei pääse eroon sitten millään.
PS. Jalkapallokylttyyriä ja katkeran suloisia kyyneleitä YLE:n poijiille…
http://www.youtube.com/watch?v=n0--AbKyKrU
Ei voi olla totta!
3
609
Vastaukset
- TamBlue
Jep, poll siellä, pool täällä, pool pelaa vetten päällä... Samoin myös Veikkauksen valioliiga-liite oli kovin Liverpool pitoinen. Olikohan siinä nyt 8sivua Poolista juttua, kun muista max. 1-2 sivua...
No, jos ja toivon mukaan KUN TamU pääsee mestarienliigaan, nähdään Yleltä ehkä myös muita pelejä? Varmuudella en uskalla sanoa, mutta ainakin jos Pool ja Tamu on samassa lohkossa, näemme kaksi peliä!;)
Jos taas käy niin ettei Tamu klaaraa tietään enää jatkoon, nähdään taas Yleltä pelkkiä punaisten pelejä, perkeles! Onhan tässä toki sellainen toivon pilke, että Toulouse pudottaa Poolin!?- ansku 93
Toivottavasti Toulouse voittaa. Ylen porukka saa hävetä kun eivät näytä muita kun jonkun liverpoolin pelejä!!
- siis daa
ansku 93 kirjoitti:
Toivottavasti Toulouse voittaa. Ylen porukka saa hävetä kun eivät näytä muita kun jonkun liverpoolin pelejä!!
pool onpi suomi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792