Ei voi olla totta!

Sócrates

Liverpool ”jalkapalloa” taas Yleltä, kuinkas muuten.
Vuosi vuodelta se tosin alkaa aina vain aikaisemmin, siis se Liverpool
pakkosyöttö tv:stä.

Onko Kari”Liverpool”Männyllä ja Riku"söpöpoika"Riihilahdelta mennyt se
viimeinkin älyn pilkahdus, vai mikä on?

Jotenkin tuntuu siltä, että näiden poikien ansiosta YLE:stä ja sen koko
jalkapallo tarjonnasta on tullut Liverpoolin omaa tv-kanavaa vastaavaa
toimintaa vai onko Liverpoollla edes omaa tv-kanavaa, kuten on Manulla?
Jos ei ole, nyt on.

http://www.yle.fi/urheilu/ucl/looppi/id82222.html

Jo nyt alkaa pelottaamaan kuinka monesta Liverpool ottelusta saamme
yhteisesti ”nauttia” syksyn mittaan, sillä nyt
kun vauhtikaksikko on viimein päässyt vauhtiin, Liverpoolista ja sen
nolla-nolla tasapeleistä ei pääse eroon sitten millään.

PS. Jalkapallokylttyyriä ja katkeran suloisia kyyneleitä YLE:n poijiille…
http://www.youtube.com/watch?v=n0--AbKyKrU

3

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TamBlue

Jep, poll siellä, pool täällä, pool pelaa vetten päällä... Samoin myös Veikkauksen valioliiga-liite oli kovin Liverpool pitoinen. Olikohan siinä nyt 8sivua Poolista juttua, kun muista max. 1-2 sivua...

No, jos ja toivon mukaan KUN TamU pääsee mestarienliigaan, nähdään Yleltä ehkä myös muita pelejä? Varmuudella en uskalla sanoa, mutta ainakin jos Pool ja Tamu on samassa lohkossa, näemme kaksi peliä!;)

Jos taas käy niin ettei Tamu klaaraa tietään enää jatkoon, nähdään taas Yleltä pelkkiä punaisten pelejä, perkeles! Onhan tässä toki sellainen toivon pilke, että Toulouse pudottaa Poolin!?

• ansku 93

Toivottavasti Toulouse voittaa. Ylen porukka saa hävetä kun eivät näytä muita kun jonkun liverpoolin pelejä!!

• siis daa
        ansku 93 kirjoitti:

Toivottavasti Toulouse voittaa. Ylen porukka saa hävetä kun eivät näytä muita kun jonkun liverpoolin pelejä!!

pool onpi suomi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe