Ei tosi sijoittajan

tarvitse

kommentoida tällä pastalla. Toki joku saattaa ajanvietteenä eksyä näille sivuille ja ladella sellaista teksitä, että suurinosa ei tajua yhtään mitään. Täällä kaikenlaiset nk. itseään ekonomisteiksi ja talousalan neroiksi kuvittelevat tyypit unelmoivat kämpistä ja omakotitaloista ja näyttävät tietävän kaiken, miten pitää toimia, että ovat aina voittajien rivissä!

Jokainen joka haluaa ostaa kämpän, ostaa sen tai on sitten vuokralla, eikä se ole kuin yksi osa tätä elämää. Aina ei voi voittaa, jokainen on elämässään kerran tai toisen hävinnytkin, myös raha-asioissa. Jos kaikilla menee näin h......n hyvin, pitää aloittaa uusi keskustelupalsta ME VOITTAJAT!

6

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet huomannut

Eihän tällä palstalla ole kuin keskenkasvuisia, jotka ei koskaan ole nähneetkään omaa asuntoa. Asuvat vanhempien luona ja haaveilevat. Ovat olevinaan niin "asiantuntijoita" kun lukevat netistä jotain Taloussanomien uutisia ymmärtämättä mitään talouden lainalaisuuksista.

Onneksi koulut alkavat ensi viikolla, niin ehkäpä palsta vähän rauhoittuu.

• Tyttäresi

arvasin, että olet täällä taas esittämässä jotain talousneroa.
        Sullehan tuli ne Kelantuet tossa alkukuusta, niin sitä vaan kun uuden poikaystäväni Mohammedin kanssa oltais menossa baariin illalla kaksareille, niin pystysitkö lainaamaan mulle 20e?

ps. mulla on puheaika loppu, mut jos pystyt niin siirrä rahat mun tilille joox?

• olet vähän
        Tyttäresi kirjoitti:

arvasin, että olet täällä taas esittämässä jotain talousneroa.
        Sullehan tuli ne Kelantuet tossa alkukuusta, niin sitä vaan kun uuden poikaystäväni Mohammedin kanssa oltais menossa baariin illalla kaksareille, niin pystysitkö lainaamaan mulle 20e?

ps. mulla on puheaika loppu, mut jos pystyt niin siirrä rahat mun tilille joox?

Liian nuori , onko vaipat jo tänään vaihdettu? Kyllä sinä vielä opit pyytämään 200 TEURiakin, kunhan kasvat vähän isommaksi ja aiot toteuttaa nuo haaveesi.

• taas..

kaltaisillesi on niin mahdoton ymmartaa, etta joillakin voi olla se 7 numeroinen euromaara jauhamassa tuottoa sijoituksissa ja asua samalla velattomassa kodissa. Mukava lukea naita KetoPelto UUhh Aaaah ym junttien revittelyja paivan piristykseksi. Vitun koyhat! KYYKKYYN! Heti! Jos haluatte parempaa, sen eteen on tehtava jotakin mita muut ei osaa/viitsi.

• sellaista se on köyhän tuuri
        taas.. kirjoitti:

kaltaisillesi on niin mahdoton ymmartaa, etta joillakin voi olla se 7 numeroinen euromaara jauhamassa tuottoa sijoituksissa ja asua samalla velattomassa kodissa. Mukava lukea naita KetoPelto UUhh Aaaah ym junttien revittelyja paivan piristykseksi. Vitun koyhat! KYYKKYYN! Heti! Jos haluatte parempaa, sen eteen on tehtava jotakin mita muut ei osaa/viitsi.

Toivottavasti se seitsennumeroinen summa ei ollut sijoitettu yhdysvaltain asuntorahoittajiin ;)

• 432

kaikilla on jäänyt murrosikä päälle,
      mutta
      tämä on oikein kiva palsta, kun
      saavat lausua mielipiteitään aivan rauhassa.

Joskus käyn täällä ja aina eri mieltä olen kuin aloittaja.

"Jokainen joka haluaa ostaa kämpän"

sinullekin, vastaan,
      ei jokainen halua ostaa omaa kämppää.

Lapseni on olut vuokralla ikänsä, 7 vuotta,
      nyt on 170 neliön uudessa omakotitalossa.
      Ei halua omaa, kun vouti veisi heti kaiken.

Hän haluaa ostaa vasta 6 vuoden kuluttua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3365
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      380
      3101
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2928
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2779
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2278
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1939
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      90
      1862
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1809
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1799
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1689
    Aihe