Mulla oli eilen illalla kahden tunnin ajan säännöllisiä supistuksia (5-10min välein). Maha on laskeutunu alas ja koko ajan on kummallinen tunne,juoksen vessassa,vaikka ei ole mitään asiaa sinne. On vaan kumma tunne... Esikoiseni on syntynyt viikolla 37. Nyt viikkoja on täynnä 30.
Onko muilla ollut tällaista ja vauva sitten syntynyt keskosena? Mitä on odotettavissa,kun viikkoja vasta 30?
Kertokaa kaikkea mitä mieleen tulee,jos on kokemusta vastaavasta. Mielelläni lukisin,olen aika hermostunut tästä tilanteesta...
Ainiin,lääkäriin olen kyllä menossa ensi viikolla,mutta ennen sitä olisi kiva kuulla jotain asiaan liittyvää.
Kertokaa
kokemuksia!!
1
693
Vastaukset
- lukasa
sairaalassa 34 viikkoon asti voidaaan estää supistuksia.jos nyt syntyisi todennäköisesti viettäisi 3 viikkoa keskolassa mutta selviäis.henkiin on jäänyt jo 27 viikoiset.ja jos raskaus saadaan pysymään viikolle 36 ei joudu enää edes keskos hoitoon tosin on alle 3 kiloinen.nyt jos syntyis voi olla että keuhkot eivät ole valmiit voi olla kuulo ongelmia ja ei syö paitsi letku ruokinnalla.ja tietäisi 3 viikkoista keskos hoitoa.mene sairaalaan jos supistelee ne voivat estää supistuket lääkkeellä.paitsi jos menee vedet ei voi kun synnyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen926320Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3115643Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk583447Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123285Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101730Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211710Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1871192- 911111