Kertokaa

kokemuksia!!

Mulla oli eilen illalla kahden tunnin ajan säännöllisiä supistuksia (5-10min välein). Maha on laskeutunu alas ja koko ajan on kummallinen tunne,juoksen vessassa,vaikka ei ole mitään asiaa sinne. On vaan kumma tunne... Esikoiseni on syntynyt viikolla 37. Nyt viikkoja on täynnä 30.
Onko muilla ollut tällaista ja vauva sitten syntynyt keskosena? Mitä on odotettavissa,kun viikkoja vasta 30?
Kertokaa kaikkea mitä mieleen tulee,jos on kokemusta vastaavasta. Mielelläni lukisin,olen aika hermostunut tästä tilanteesta...
Ainiin,lääkäriin olen kyllä menossa ensi viikolla,mutta ennen sitä olisi kiva kuulla jotain asiaan liittyvää.

1

778

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukasa

sairaalassa 34 viikkoon asti voidaaan estää supistuksia.jos nyt syntyisi todennäköisesti viettäisi 3 viikkoa keskolassa mutta selviäis.henkiin on jäänyt jo 27 viikoiset.ja jos raskaus saadaan pysymään viikolle 36 ei joudu enää edes keskos hoitoon tosin on alle 3 kiloinen.nyt jos syntyis voi olla että keuhkot eivät ole valmiit voi olla kuulo ongelmia ja ei syö paitsi letku ruokinnalla.ja tietäisi 3 viikkoista keskos hoitoa.mene sairaalaan jos supistelee ne voivat estää supistuket lääkkeellä.paitsi jos menee vedet ei voi kun synnyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      68
      1216
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      137
      1009
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      111
      680
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      16
      591
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      22
      545
    6. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      521
    7. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      31
      503
    8. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      499
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      22
      466
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      62
      465
    Aihe