Kertokaa

kokemuksia!!

Mulla oli eilen illalla kahden tunnin ajan säännöllisiä supistuksia (5-10min välein). Maha on laskeutunu alas ja koko ajan on kummallinen tunne,juoksen vessassa,vaikka ei ole mitään asiaa sinne. On vaan kumma tunne... Esikoiseni on syntynyt viikolla 37. Nyt viikkoja on täynnä 30.
Onko muilla ollut tällaista ja vauva sitten syntynyt keskosena? Mitä on odotettavissa,kun viikkoja vasta 30?
Kertokaa kaikkea mitä mieleen tulee,jos on kokemusta vastaavasta. Mielelläni lukisin,olen aika hermostunut tästä tilanteesta...
Ainiin,lääkäriin olen kyllä menossa ensi viikolla,mutta ennen sitä olisi kiva kuulla jotain asiaan liittyvää.

1

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukasa

sairaalassa 34 viikkoon asti voidaaan estää supistuksia.jos nyt syntyisi todennäköisesti viettäisi 3 viikkoa keskolassa mutta selviäis.henkiin on jäänyt jo 27 viikoiset.ja jos raskaus saadaan pysymään viikolle 36 ei joudu enää edes keskos hoitoon tosin on alle 3 kiloinen.nyt jos syntyis voi olla että keuhkot eivät ole valmiit voi olla kuulo ongelmia ja ei syö paitsi letku ruokinnalla.ja tietäisi 3 viikkoista keskos hoitoa.mene sairaalaan jos supistelee ne voivat estää supistuket lääkkeellä.paitsi jos menee vedet ei voi kun synnyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      232
      5797
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4658
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4256
    4. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3011
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      117
      2955
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2443
    7. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      121
      2396
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      189
      1648
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1619
    10. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      23
      1286
    Aihe