Mulla oli eilen illalla kahden tunnin ajan säännöllisiä supistuksia (5-10min välein). Maha on laskeutunu alas ja koko ajan on kummallinen tunne,juoksen vessassa,vaikka ei ole mitään asiaa sinne. On vaan kumma tunne... Esikoiseni on syntynyt viikolla 37. Nyt viikkoja on täynnä 30.
Onko muilla ollut tällaista ja vauva sitten syntynyt keskosena? Mitä on odotettavissa,kun viikkoja vasta 30?
Kertokaa kaikkea mitä mieleen tulee,jos on kokemusta vastaavasta. Mielelläni lukisin,olen aika hermostunut tästä tilanteesta...
Ainiin,lääkäriin olen kyllä menossa ensi viikolla,mutta ennen sitä olisi kiva kuulla jotain asiaan liittyvää.
Kertokaa
kokemuksia!!
1
692
Vastaukset
- lukasa
sairaalassa 34 viikkoon asti voidaaan estää supistuksia.jos nyt syntyisi todennäköisesti viettäisi 3 viikkoa keskolassa mutta selviäis.henkiin on jäänyt jo 27 viikoiset.ja jos raskaus saadaan pysymään viikolle 36 ei joudu enää edes keskos hoitoon tosin on alle 3 kiloinen.nyt jos syntyis voi olla että keuhkot eivät ole valmiit voi olla kuulo ongelmia ja ei syö paitsi letku ruokinnalla.ja tietäisi 3 viikkoista keskos hoitoa.mene sairaalaan jos supistelee ne voivat estää supistuket lääkkeellä.paitsi jos menee vedet ei voi kun synnyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3028526Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944647Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy303047Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952624Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171182203- 511756
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s931747- 581678
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3481357- 1701354