Kertokaa

kokemuksia!!

Mulla oli eilen illalla kahden tunnin ajan säännöllisiä supistuksia (5-10min välein). Maha on laskeutunu alas ja koko ajan on kummallinen tunne,juoksen vessassa,vaikka ei ole mitään asiaa sinne. On vaan kumma tunne... Esikoiseni on syntynyt viikolla 37. Nyt viikkoja on täynnä 30.
Onko muilla ollut tällaista ja vauva sitten syntynyt keskosena? Mitä on odotettavissa,kun viikkoja vasta 30?
Kertokaa kaikkea mitä mieleen tulee,jos on kokemusta vastaavasta. Mielelläni lukisin,olen aika hermostunut tästä tilanteesta...
Ainiin,lääkäriin olen kyllä menossa ensi viikolla,mutta ennen sitä olisi kiva kuulla jotain asiaan liittyvää.

1

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukasa

sairaalassa 34 viikkoon asti voidaaan estää supistuksia.jos nyt syntyisi todennäköisesti viettäisi 3 viikkoa keskolassa mutta selviäis.henkiin on jäänyt jo 27 viikoiset.ja jos raskaus saadaan pysymään viikolle 36 ei joudu enää edes keskos hoitoon tosin on alle 3 kiloinen.nyt jos syntyis voi olla että keuhkot eivät ole valmiit voi olla kuulo ongelmia ja ei syö paitsi letku ruokinnalla.ja tietäisi 3 viikkoista keskos hoitoa.mene sairaalaan jos supistelee ne voivat estää supistuket lääkkeellä.paitsi jos menee vedet ei voi kun synnyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      174
      4300
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      71
      4164
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      55
      2310
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2271
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2164
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1836
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1477
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1288
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1223
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1159
    Aihe