Siis voiko laittaa päälleni mustan jakkupuvun kun lapseni kastetaan. mieheni laittaa mustan puvun, kauluspaidan ja kravaatin. en itse oikeen viihdy missään mekossa tai hameessa.
Vastaukset 5
- elviira .,.,-
voit toki
- mutta...
laita mielellään jokin iloisenvärinen paita jakun alle, ettei asusi tee liikaa suruasun vaikutelmaa. Se musta on kyllä sen verran synkkä väri, että iloisessa juhlassa se vaatii jotakin iloisempaa seurakseen. Siis ei esim. valkoista tai luonnonvalkeaa vaan esim. punaista, keltaista tai turkoosia. Myös jokin melko iso kirkkaanvärinen rintakoru tai vaikka kangasruusu rinnassa piristää mustan asun iloiseen juhlaan sopivaksi.
- jfksks
Musta on juhlapuvun väri, arvokkaan juhlan: Itsenäisyyspäivän vastaanotto, tohtorin promootio mm. Mitä suurempi ja arvokkaampi juhla, sen tummemmaksi ja lopulta mustaksi miehen puku menee. Musta ei tarkoita pelkkää surua, mutta surujuhlakin on kieltämättä arvokas tilaisuus.
- ::Jossu::
Voit pukeutua oman lapsesi ristiäisiin miten haluat. Mulla on ollut kummankin lapseni ristiäisissä kietaisupaita ja farkut, miehelläni farkut ja kauluspaita. Rennot on olleet kemut muutenkin.
- voit
minulla oli musta jakku jonka alla musta pusero. sit oli vaaleat housut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561