Monta monituista kertaa olen sivusta seurannut ihmisten kaivavan nenäänsä, kun he odottavat liikennevalojen vaihtumista. Kaivatko sinä?
Tiedän erään henkilön, joka kaivelee sormillaan hampaidensa välit - täysin estottomasti - aina syötyään jotakin.
Toinen henkilö taas rapsuttelee päätään, kun pohtii jotain asiaa.
Eräs tuttavani "vuoraa" vessanpöntön vessapaperilla lähes peittoon, ennen kuin hän uskaltaa siihen istua. Tämä aina kun hän käy asioimassa "vieraissa tiloissa".
Oman jälkikasvuni nuorempi edustaja ottaa kotioloissa kadehdittavan rennosti. Kun kotiin tullaan, putoavat farkut huoneen oven suulle. Jos kukaan ei niitä siirrä, löytyvät ne siltä sijoiltaan, kun tarvitaan.
Nuorison vaatekaappi on usein yksinkertainen; lattia. Minulle väitettiin kirkkain silmin, että se on eri kätsyä.
Itse en osaa pitää vaatekaappejani siisteinä. Siivoamaan joudun niitä tämän tästä, mikäli aikomus löytää sieltä jotakin. Ihailen heitä, joiden keittiökaapit yms. ovat aina ojennuksessa ja purkit millilleen suorassa.
No, tämä nyt oli vaan tällaista tarinointia. Hei vaan kaikille :D
Mielenkiintoisia tapoja ja tottumuksia
3
519
Vastaukset
En tiedä mielenkiinnosta, mutta jos oon lähdössä
jonnekin, eikä ole ihan mahdoton kiire (vielä).
Saan päähäni, että kastelenpa kukat, pesaisen ehkä pari kippoa jos on jäänyt tiskipöydälle,
tai saatan ajastaa jonkin ohjelman tai..
Niin usein onnistun sen kiireen sitten hankkimaankin :)- goldandblue
kertoi, että kuivien kukkien nyppiminen jää hänelle "päälle" kesäaikaan. Hän nyppii töissä, kotona ja naapurissakin.
- tuffe
mulla on pakkomielteenä talloa tasaisen hiekkatien irtonaiset kivet kantapäällä maahan. Talvella kokkareet pitää muusata.
Kaapit ovat meillä esittelykelpoiset, mutta tihu&tuho ei olekaan vielä teini-ikäisiä.. ://
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394568Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532464Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 111850
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48760
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716- 52690