Mielenkiintoisia tapoja ja tottumuksia

niisku-myy46

Monta monituista kertaa olen sivusta seurannut ihmisten kaivavan nenäänsä, kun he odottavat liikennevalojen vaihtumista. Kaivatko sinä?

Tiedän erään henkilön, joka kaivelee sormillaan hampaidensa välit - täysin estottomasti - aina syötyään jotakin.

Toinen henkilö taas rapsuttelee päätään, kun pohtii jotain asiaa.

Eräs tuttavani "vuoraa" vessanpöntön vessapaperilla lähes peittoon, ennen kuin hän uskaltaa siihen istua. Tämä aina kun hän käy asioimassa "vieraissa tiloissa".

Oman jälkikasvuni nuorempi edustaja ottaa kotioloissa kadehdittavan rennosti. Kun kotiin tullaan, putoavat farkut huoneen oven suulle. Jos kukaan ei niitä siirrä, löytyvät ne siltä sijoiltaan, kun tarvitaan.

Nuorison vaatekaappi on usein yksinkertainen; lattia. Minulle väitettiin kirkkain silmin, että se on eri kätsyä.

Itse en osaa pitää vaatekaappejani siisteinä. Siivoamaan joudun niitä tämän tästä, mikäli aikomus löytää sieltä jotakin. Ihailen heitä, joiden keittiökaapit yms. ovat aina ojennuksessa ja purkit millilleen suorassa.

No, tämä nyt oli vaan tällaista tarinointia. Hei vaan kaikille :D

3

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä mielenkiinnosta, mutta jos oon lähdössä
      jonnekin, eikä ole ihan mahdoton kiire (vielä).
      Saan päähäni, että kastelenpa kukat, pesaisen ehkä pari kippoa jos on jäänyt tiskipöydälle,
      tai saatan ajastaa jonkin ohjelman tai..
      Niin usein onnistun sen kiireen sitten hankkimaankin :)

• goldandblue

kertoi, että kuivien kukkien nyppiminen jää hänelle "päälle" kesäaikaan. Hän nyppii töissä, kotona ja naapurissakin.

• tuffe

mulla on pakkomielteenä talloa tasaisen hiekkatien irtonaiset kivet kantapäällä maahan. Talvella kokkareet pitää muusata.

Kaapit ovat meillä esittelykelpoiset, mutta tihu&tuho ei olekaan vielä teini-ikäisiä.. ://

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      91
      5248
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4086
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2209
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1454
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1056
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe