onko 28.8

lähtijöitä?

Onko ketään lähdössä SB:lle 28.8?

19

1692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khyyl on..

jei, pari viikkoo enää..

• 30.8

eli pari pvää myöhemmin sinne=) Mikäs hotelli ja kokoonpano?

• ...

Miehen kans ollaan lähdös kahestaan ja jantraan tarkotus

• alkup.

Meitä on lähdössä kaksi neitokaista hauskan pitoon =) Ollaan nuorten suosimaan Olimp hotelliin menossa. Entäpäs itse?

• menossa
        alkup. kirjoitti:

Meitä on lähdössä kaksi neitokaista hauskan pitoon =) Ollaan nuorten suosimaan Olimp hotelliin menossa. Entäpäs itse?

ja hotelli paloma.... kesäkuussa lasten kanssa tuli jo oltua 2 vkoa.
        Nyt onneksi jo vähän tietää paikkoja=)

• pirre58

Minä ja mieheni melkein viiskymppiset lähdössä 28.8. hotelli opaliin.Olimme toissa kesänä SB:llä ja viime kesänä GS:lla ja taas mennään SB:lle. Matkakuumetta piisaa...Toivottavasti kaikilla on hauskaa ja antoisaa lomaa lähtijöille.

• lähössä

28.8 ja hotelli ivana palace. =)

• gals

tääl olis kans lähtijöitä tuolloin 28.8 ja hotelli Opaliin ollaan menossa.

Ihanaa, matka lähestyy kovaa vauhtia!! :))

• tantan

Täältä tullaan SB! Lähdetään 30.8 ja hotellina paloma.. biletystä luvassa! Toivottavasti ilmat olisi hyvät, ja ukkoskuurot pysyttelisi pois!

• alkup.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta ilmojen suhteen =) Olisihan se niin ihanaa ku aurinko- armas kippuravarvas paistattelis lämpimästi päivää, leudon mustanmeren tuulen saattelemana =) Pian alkaa jo perhoset pörräämään masussa matkan lähestyessä. Millaisilla porukoilla te immeiset olette lähdössä matkalle? Olisi kiva vaikka lähteä joku ilta isommalla porukalla illanviettoon, katsomaan paikallisia menomestoja =)

• aika ja paikka

yksin lähdössä ja rantsu- ja bileseuraa kaipailisin=)

• ristosssss
        aika ja paikka kirjoitti:

yksin lähdössä ja rantsu- ja bileseuraa kaipailisin=)

Tervehdys,oon yksin lähdössä matkaan ajalle 29.8-12.9,seura kelpaisi,oon nelikymppinen nuorimies,hetero sellainen.

• Juu matkaa odotellaan. Hotelli Palazzo, 4 aikuista ja yx lapsi 9 vee

• Pupuna

Täällä lähdössä siskokset. Meillä lähtö myös 30.8 ja hotelli Paloma. =)

• teistä

seuraa rannalle ja iltamenoihin? Yksin lähdössä samaan hotelliin=) Joten siellä nähdään!

• alkup.

Onpas kiva kuulla että me ei olla ainoita joille seura kelpaisi =) Olettekos tet lähdössä oulusta vai heltsingistä? Me startataan oulusta tiistai iltana. Mitenköhän se nyt käytännössä menee... että missä ja milloin voisi tavata? Ei ole kokemusta tämmöisistä tapaamisista aiemmin ollu =) Ruukataanko sitä sopia että - keskiviikkona kello kolme rannalla suomi verkkarit päällä (ja tietty se iän ikuinen vyölaukku!!!) liehutellaan kukkaista havaiji-paita =) Ei vaineskaan, kertokaappas te viisaammat! Vielä 13 päivää lähtöön... =)

• jepjep123

Jees, lähdössä ollaan, iltalennolla klo 21 lähtee :)

• alkup.

Ihanata, kun pian päästään etelän lämpöön =) Nyt olisi semmoinen sähköposti osoite olemassa johonka halukkaat voisi ilmoittautua että matkan varrella joskus tavattaisiin =) niin ja met muuten olemma 26vuotiaita neitokaisia, joten jos vaan tuntuu että voitaisiin isommalla köörillä lähteä liikenteeseen niin ei muutakun yhteystietoja osoitteeseen:

[email protected]

• bailaaja86

Oon lähdössä 26.8. mieheni kanssa sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6084
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2863
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe