Onko ketään lähdössä SB:lle 28.8?
onko 28.8
19
1693
Vastaukset
- khyyl on..
jei, pari viikkoo enää..
- 30.8
eli pari pvää myöhemmin sinne=) Mikäs hotelli ja kokoonpano?
- ...
Miehen kans ollaan lähdös kahestaan ja jantraan tarkotus
- alkup.
Meitä on lähdössä kaksi neitokaista hauskan pitoon =) Ollaan nuorten suosimaan Olimp hotelliin menossa. Entäpäs itse?
- menossa
alkup. kirjoitti:
Meitä on lähdössä kaksi neitokaista hauskan pitoon =) Ollaan nuorten suosimaan Olimp hotelliin menossa. Entäpäs itse?
ja hotelli paloma.... kesäkuussa lasten kanssa tuli jo oltua 2 vkoa.
Nyt onneksi jo vähän tietää paikkoja=)
- pirre58
Minä ja mieheni melkein viiskymppiset lähdössä 28.8. hotelli opaliin.Olimme toissa kesänä SB:llä ja viime kesänä GS:lla ja taas mennään SB:lle. Matkakuumetta piisaa...Toivottavasti kaikilla on hauskaa ja antoisaa lomaa lähtijöille.
- lähössä
28.8 ja hotelli ivana palace. =)
- gals
tääl olis kans lähtijöitä tuolloin 28.8 ja hotelli Opaliin ollaan menossa.
Ihanaa, matka lähestyy kovaa vauhtia!! :)) - tantan
Täältä tullaan SB! Lähdetään 30.8 ja hotellina paloma.. biletystä luvassa! Toivottavasti ilmat olisi hyvät, ja ukkoskuurot pysyttelisi pois!
- alkup.
Toivotaan parasta, pelätään pahinta ilmojen suhteen =) Olisihan se niin ihanaa ku aurinko- armas kippuravarvas paistattelis lämpimästi päivää, leudon mustanmeren tuulen saattelemana =) Pian alkaa jo perhoset pörräämään masussa matkan lähestyessä. Millaisilla porukoilla te immeiset olette lähdössä matkalle? Olisi kiva vaikka lähteä joku ilta isommalla porukalla illanviettoon, katsomaan paikallisia menomestoja =)
- aika ja paikka
yksin lähdössä ja rantsu- ja bileseuraa kaipailisin=)
- ristosssss
aika ja paikka kirjoitti:
yksin lähdössä ja rantsu- ja bileseuraa kaipailisin=)
Tervehdys,oon yksin lähdössä matkaan ajalle 29.8-12.9,seura kelpaisi,oon nelikymppinen nuorimies,hetero sellainen.
Juu matkaa odotellaan. Hotelli Palazzo, 4 aikuista ja yx lapsi 9 vee
- Pupuna
Täällä lähdössä siskokset. Meillä lähtö myös 30.8 ja hotelli Paloma. =)
- teistä
seuraa rannalle ja iltamenoihin? Yksin lähdössä samaan hotelliin=) Joten siellä nähdään!
- alkup.
Onpas kiva kuulla että me ei olla ainoita joille seura kelpaisi =) Olettekos tet lähdössä oulusta vai heltsingistä? Me startataan oulusta tiistai iltana. Mitenköhän se nyt käytännössä menee... että missä ja milloin voisi tavata? Ei ole kokemusta tämmöisistä tapaamisista aiemmin ollu =) Ruukataanko sitä sopia että - keskiviikkona kello kolme rannalla suomi verkkarit päällä (ja tietty se iän ikuinen vyölaukku!!!) liehutellaan kukkaista havaiji-paita =) Ei vaineskaan, kertokaappas te viisaammat! Vielä 13 päivää lähtöön... =)
- jepjep123
Jees, lähdössä ollaan, iltalennolla klo 21 lähtee :)
- alkup.
Ihanata, kun pian päästään etelän lämpöön =) Nyt olisi semmoinen sähköposti osoite olemassa johonka halukkaat voisi ilmoittautua että matkan varrella joskus tavattaisiin =) niin ja met muuten olemma 26vuotiaita neitokaisia, joten jos vaan tuntuu että voitaisiin isommalla köörillä lähteä liikenteeseen niin ei muutakun yhteystietoja osoitteeseen:
[email protected] - bailaaja86
Oon lähdössä 26.8. mieheni kanssa sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691