eli millanen palkka on metallimiehellä kokkolassa....???
millasta palkkaa
36
8580
Vastaukset
- SUOLAKALA
Lähtöpalkka 13,5e/h muutaman vuoden ollu metallihommissa ilman vastaavaa koulutusta.
- Pahkasikaa vuodesta -85
Vai lähtöpalkka 13.5€ no huh huh...
- 20 vuotta metallimiehenä
Sano mikä on firman nimi?
- maksetaan
8,5€ ei oo oikeen työkokemusta mut koulut on käyty minusta tuo on aika huono palkka... haen kokoajan parempaa työtä jos jollakin on tiedos...
- SUOLAKALA
8,5e * 40h * 4vk = 1360e, siitä verot pois.
Rupee siivojaks, paremmat rahat saat.
Metalliala on tietysti laaja eri toimissa eri liksat.
Mitähän työtehtävää viestiketjun aloittaja tarkoitti? - maksetaan
SUOLAKALA kirjoitti:
8,5e * 40h * 4vk = 1360e, siitä verot pois.
Rupee siivojaks, paremmat rahat saat.
Metalliala on tietysti laaja eri toimissa eri liksat.
Mitähän työtehtävää viestiketjun aloittaja tarkoitti?olen hitsarina ja tuo palkka on hyvin huono ja sitä onjo tuohon saatu palkan korotus siis tuohon 8,5€ ei ainakaan hyvä!!!
- romuhitsaaja
ootko mesmecin hommissa?
- kurjin
metalli firma onko kokemuksia?
- säälittävää
Kokemusta on...
- Ackker Norja
säälittävää kirjoitti:
Kokemusta on...
Metallimiehiäkin on eritasoisia.En minäkään jatkuvasti röökillä (lisäksi lihavia)tai huonoa saumaa vetäville huippupalkaa maksaisi.Maksan hyville ja tunnollisille hitsareille todella hyvin.
- maksetaan
Ackker Norja kirjoitti:
Metallimiehiäkin on eritasoisia.En minäkään jatkuvasti röökillä (lisäksi lihavia)tai huonoa saumaa vetäville huippupalkaa maksaisi.Maksan hyville ja tunnollisille hitsareille todella hyvin.
mikä on sitten hyvin siis sen palkan suhteen???
- prkl
säälittävää kirjoitti:
Kokemusta on...
No voi että on säälittävää vinkua täällä. Suurin osa täällä valittaa palkasta ym. jos joutuu oikeesti jotain tehdä palkkansa eteen. Isot miehet perkele! Töissä itketään kaikki tauot jos pomo pikkasen sanoo että vois niitä töitäkin tehdä! Häpee säkin saatanan säälittävä KL-(masennus)!! Sanoko joku sulle pahasti?? Joka pajalla pitäis olla joku mummeli töissä silittelemässä aikusia miehiä kun on ukoilla niin paha olla!!! PELLET PERKELE!!!
- Knakker Suomi
Ackker Norja kirjoitti:
Ja mitenhän se lihavuus siihen hitsaamiseen vaikuttaa? Tuleeko kenties liian paksua saumaa? Eipä tekis mieli todellakaan olla tuommosen paskanjauhajan leivissä.
Tuumii 30 vuotta saumaa vetänyt. Eikä ole koskaan Kukkopojat päässeet naljailemaan, sauman laadusta tai työtehosta.
Palkat pyöri 8,5- 15 euron välillä/ tunti päivätöissä Kokkolassa.
- Hitsari-Jokke
Palkka 32€/h lisät.
- fffffff
valehtelet!!!!!!!!!!!!!!!!!
- minä1537833
fffffff kirjoitti:
valehtelet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos hitsaa esimerkiksi omalla toiminimellä ja töitä riittää, niin eiköhän aika helposti nouse tuntipalkka tuohon 32 euroon, jos ammattitaitoa vain löytyy. Omalla toiminimellä tehdessä on kuitenkin luonnollisesti enemmän riskejä...
- mutta kun
minä1537833 kirjoitti:
Jos hitsaa esimerkiksi omalla toiminimellä ja töitä riittää, niin eiköhän aika helposti nouse tuntipalkka tuohon 32 euroon, jos ammattitaitoa vain löytyy. Omalla toiminimellä tehdessä on kuitenkin luonnollisesti enemmän riskejä...
Kun olet makasnut kaikki verot ja muut maksut niin mikäs onkaan tuntipalkka?^~12
- onkohan
mutta kun kirjoitti:
Kun olet makasnut kaikki verot ja muut maksut niin mikäs onkaan tuntipalkka?^~12
kesälomaa josta saa korvauksen?eipä niin, se laskee tuntipalkkaa jos lasket koko vuodelle.
- Hitsari-Jokke
onkohan kirjoitti:
kesälomaa josta saa korvauksen?eipä niin, se laskee tuntipalkkaa jos lasket koko vuodelle.
Itse olen kyllä toisella töissä, eli palkka on tuo 32 euroa.
Hitsaamisesta. - että että
Hitsari-Jokke kirjoitti:
Hitsaamisesta.jos olet hommissa niin miten on aikaa kirjoitella tänne, eikö maksaja katso sitä pahasti
- Tekee..
että että kirjoitti:
jos olet hommissa niin miten on aikaa kirjoitella tänne, eikö maksaja katso sitä pahasti
Omalla ajallaan just sitä mitä lystää.
Ei paljoa työnantajalle kuulu. - Jatsari Nikke
Hitsari-Jokke kirjoitti:
Hitsaamisesta.Hah, hah hyvä jos tuotat työnantajallesi edes tuon 32 eur/ päivä. Hah,hah,hah!
- Entinen metallimies
Metalmec - kokopäiväinen asentaja koneistaja 8,5€h
Componenta Pistons 8€/h cnc-koneistus yms
Mac steel Laserleikkaus 8,24€/h parempaa ei saanu
Mesmec Särmäys,leikkaus,varastonhoito, cnc saha ym paskaa 10€/h olin ainut joka hoiti nuokin hommat.
Ja Raahen Ruukilla olisin saanut aloituspalkan 8€/h 4kk jälkeen 10,5€/h plasmaleikkaustyöstä
Ja mitä on kuullut Hiltop laserleikkaus 9€/h jne
Että maksetaanko hyvin? ei
Sitte kysytään miksei työmotivoi :) Vaikka kuinka ammattitaidolla aloitat ja kokemuksella painat hommia niskalimassa ei palkka nouse.- hitsaaja
aloituspalkka 6€/h. 4 vuoden jalkeen tig luokat voimassa ja komennus hommia 9,07 e/h. Hermot meni Mesmec:illä
- huonopalkkainen?
Paljonkos Mynni tienaat nykyisin siellä Kruunupyyläisfirmassa? Päivitä vähän listaa.
- jep jep
Mynni.... sano rehellisesti, oletko "METALLIMIES"??
- hitsaaja
jep jep kirjoitti:
Mynni.... sano rehellisesti, oletko "METALLIMIES"??
vaihoin firmaa. Palkka nousi yli 15€/h. "Metallimies"
- Ruuvin kiertäjä
hitsaaja kirjoitti:
aloituspalkka 6€/h. 4 vuoden jalkeen tig luokat voimassa ja komennus hommia 9,07 e/h. Hermot meni Mesmec:illä
Eipä ole häävit palkat Mesmec:illä.
Eikö luokkahitsarilla palkkataso pitäs nousta vaativuus tason mukaan.
Itselläni on luokat TIC hitsauksesta.
Ei muutenkaan saanut hyvää kuvaa yrityksestä, kun kävin siellä kyselemässä töitä.
Se oli joku henkilö, jonka kanssa asioidaan, kun pyritään töihin yritykseen.
Näytti olevan Thylliksellä hitsarin paikkoja auki muutama.
Siellä taitaa vaihtua väki aika tiuhaan, ei ole varmaan mikään hyvä työilmapiiri.
Voidaan kyllä todeta, ettei rehellisellä, kovalla ja vaativalla työllä rikastu, kuten näillä metalli alan töillä.
Samaan ja parempaan palkkaan pääsee huomattavasti puhtaammissa ja kevyemmissä töissä.
- Jotain muuta..
n.7-13.2€ työstä yms riippuen
- K. Emppi
pystyyn 5 ja g6, niin jo vain saapi pyytää palkkansa. Tosin ei meitä montaa täällä Kokkolassa ole jotka noi vetää.
- F.Ronius
Ja netkin muutamat jotka vetää, ei vaivaudu niillä kylläkään täällä kehuskelemaan...
- Holliky
Taidat olla niitä alamäki hitsareita
- Kokkolankovinhitsaaja
29,5€\h
- Tuntipalkalla
Myytkö itseäsi?
- Öööööööööööö
Riippuu bändistä.
- TosirealistiKokkolan
Hitsasin nuorena itteeni munaan. Sain 5 markkaa siitä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703