Hei! Olettekko saanut DNA:ta vastaamaan reklamaatiohinnne? Puhelimella olen tehnyt monta kertaa, sitten neuvottiin tekemään kirjallisena. Kirjallisia reklamaatioita olen tehnyt 2 kpl, kuukausi oli väliä. Kumpaankaan ei tullut vastausta, paitsi se automaattinen " kiitos palautteesta, vastaamme mahdollisimman pian". Laskussa 151-palvelu maksaa 7.90€ / kk:ssa se upotetaan muuhun kuukausimaksuun niin , että se jää minun tappiokseni. En voi veloittaa sitä työnantajalta, joka muuten maksaa 151- puhelut. Miten saisin vastauksen, onko kokemusta?
Reklamaatio DNA: han
8
3256
Vastaukset
- Tero99
Kannattaisi ottaa jo yhteys kuluttaja-asiamieheen.
- jokuvaaaan
no mutta eikö se sinun kuulukin maksaa se kk-maksu?
- niin että
Sinun täytyy se itsellä maksaa. dna:lle on ihan sama kuka sen maksaa kunhan joku maksaa, jos itse et saa sitä työnantajan maksettavaksi niin se on sinun ja työnantajan välinen ongelma. ei dna voi laskuttaa työnantajalta sitä koska itse olet sen palvelun tilannut ja halunnut!!!
- täältä.
Kyllä se niin vaan on, että sä maksat itse sen kuukausimaksun, ei siinä reklamaatiot auta!
- Tietoa löytyy täältä
Hei!
Onneksi olet väärässä, minä löysin fiksun naisen Dna-myymälästä, kirjoitti paperin mistä osista kuukausimaksu koostuu. Minä sain rahani pois. Viimeisessä DNA:n laskussa oli erittely TEHTY!!! Joten aina kannattaa yritää. Olen itse toisella operaattorilla jo, mutta onpa muille taistelustani hyötyä.
T: Raija
- DDDD1
dna on huono palvelu ne vain otavat rahaa ja värä laskut tule asiakkalle monet on sukevat heidän dna liitymä niin minä tein
- asiakas 2011
Reklamaatio ja irtisanominen kosken matkapuhelin
Hei !
Vaadin, että liittymäni 040 531 6857 sekä 044 345 1669 määräaikaisuus puretaan välittömästi. Olen toistuvasti, usein kuukausia, joutunut joka laskun saatuani soittamaan asiakaspalveluunne, koska laskut ovat virheitä.
Joka kerta joudun jonottamaan keskimäärin puoli tunti. Joka kerta asian luvataan olevan kunnossa, silti joka laskussa on aina virhettä.
Jos määräaikaisuuden purkaminen ei onnistu, joudun olemaan yhteydessä kuluttaja- asiamieheen.
En suostu myöskään maksamaan sakkomaksuja, kun määräaiakisuu puretaan.
Huomatkaa!
Aina ehdotetaan uutta määräaikaisuutta, että saisin laskuilleni alennuksia ja taas virheet laskuista. En halua enää.
Pyydän teitä vastamaan minulle mahdollisimman pian.
Kiitos ! - jari 14
Toin takuuseen olevani puhelimen viimmevuoden lokakuussa ja ilmeni semmoinen vika että sain uuden tai toisen mutta sillä välillä ostin toisen puhelimen koska en voinut olla ilman.
otin kumminkin käyttöön saamani toisen puhelimen olin menossa ulkomaille mutta harmikseni totesin että lasi oli halki ja ääni kajuttimista huono joten vein takaisin takuuseen ja muutaman kuukauden jälkeen totesivat että ei ole varaosia tähän puhelimeen ja ei korvasta mutta myyjä suositteli kuluttajasuojaan yhteyttä ja sen tein ja ketomukseni perusteela pitäisi saada uusi puhelin.
ehdotin kalliimpaa puhelinta ja olisin maksanut välirahan mutta ei käynyt.
vastauksia odotan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423424- 362034
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301759- 161547
- 231518
- 91401
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781165- 221122