Reklamaatio DNA: han

Apua!

Hei! Olettekko saanut DNA:ta vastaamaan reklamaatiohinnne? Puhelimella olen tehnyt monta kertaa, sitten neuvottiin tekemään kirjallisena. Kirjallisia reklamaatioita olen tehnyt 2 kpl, kuukausi oli väliä. Kumpaankaan ei tullut vastausta, paitsi se automaattinen " kiitos palautteesta, vastaamme mahdollisimman pian". Laskussa 151-palvelu maksaa 7.90€ / kk:ssa se upotetaan muuhun kuukausimaksuun niin , että se jää minun tappiokseni. En voi veloittaa sitä työnantajalta, joka muuten maksaa 151- puhelut. Miten saisin vastauksen, onko kokemusta?

8

3285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero99

Kannattaisi ottaa jo yhteys kuluttaja-asiamieheen.

• jokuvaaaan

no mutta eikö se sinun kuulukin maksaa se kk-maksu?

• niin että

Sinun täytyy se itsellä maksaa. dna:lle on ihan sama kuka sen maksaa kunhan joku maksaa, jos itse et saa sitä työnantajan maksettavaksi niin se on sinun ja työnantajan välinen ongelma. ei dna voi laskuttaa työnantajalta sitä koska itse olet sen palvelun tilannut ja halunnut!!!

• täältä.

Kyllä se niin vaan on, että sä maksat itse sen kuukausimaksun, ei siinä reklamaatiot auta!

• Tietoa löytyy täältä

Hei!
        Onneksi olet väärässä, minä löysin fiksun naisen Dna-myymälästä, kirjoitti paperin mistä osista kuukausimaksu koostuu. Minä sain rahani pois. Viimeisessä DNA:n laskussa oli erittely TEHTY!!! Joten aina kannattaa yritää. Olen itse toisella operaattorilla jo, mutta onpa muille taistelustani hyötyä.
        T: Raija

• DDDD1

dna on huono palvelu ne vain otavat rahaa ja värä laskut tule asiakkalle monet on sukevat heidän dna liitymä niin minä tein

• asiakas 2011

Reklamaatio ja irtisanominen kosken matkapuhelin

Hei !
      Vaadin, että liittymäni 040 531 6857 sekä 044 345 1669 määräaikaisuus puretaan välittömästi. Olen toistuvasti, usein kuukausia, joutunut joka laskun saatuani soittamaan asiakaspalveluunne, koska laskut ovat virheitä.
      Joka kerta joudun jonottamaan keskimäärin puoli tunti. Joka kerta asian luvataan olevan kunnossa, silti joka laskussa on aina virhettä.
      Jos määräaikaisuuden purkaminen ei onnistu, joudun olemaan yhteydessä kuluttaja- asiamieheen.
      En suostu myöskään maksamaan sakkomaksuja, kun määräaiakisuu puretaan.
      Huomatkaa!
      Aina ehdotetaan uutta määräaikaisuutta, että saisin laskuilleni alennuksia ja taas virheet laskuista. En halua enää.
      Pyydän teitä vastamaan minulle mahdollisimman pian.
      Kiitos !

• jari 14

Toin takuuseen olevani puhelimen viimmevuoden lokakuussa ja ilmeni semmoinen vika että sain uuden tai toisen mutta sillä välillä ostin toisen puhelimen koska en voinut olla ilman.
      otin kumminkin käyttöön saamani toisen puhelimen olin menossa ulkomaille mutta harmikseni totesin että lasi oli halki ja ääni kajuttimista huono joten vein takaisin takuuseen ja muutaman kuukauden jälkeen totesivat että ei ole varaosia tähän puhelimeen ja ei korvasta mutta myyjä suositteli kuluttajasuojaan yhteyttä ja sen tein ja ketomukseni perusteela pitäisi saada uusi puhelin.
      ehdotin kalliimpaa puhelinta ja olisin maksanut välirahan mutta ei käynyt.
      vastauksia odotan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      206
      6395
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      82
      4826
    3. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      81
      4750
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      105
      4634
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      98
      2812
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      8
      2312
    7. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2235
    8. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1727
    9. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1654
    10. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      58
      1637
    Aihe