Reklamaatio DNA: han

Apua!

Hei! Olettekko saanut DNA:ta vastaamaan reklamaatiohinnne? Puhelimella olen tehnyt monta kertaa, sitten neuvottiin tekemään kirjallisena. Kirjallisia reklamaatioita olen tehnyt 2 kpl, kuukausi oli väliä. Kumpaankaan ei tullut vastausta, paitsi se automaattinen " kiitos palautteesta, vastaamme mahdollisimman pian". Laskussa 151-palvelu maksaa 7.90€ / kk:ssa se upotetaan muuhun kuukausimaksuun niin , että se jää minun tappiokseni. En voi veloittaa sitä työnantajalta, joka muuten maksaa 151- puhelut. Miten saisin vastauksen, onko kokemusta?

8

3256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tero99

Kannattaisi ottaa jo yhteys kuluttaja-asiamieheen.

• jokuvaaaan

no mutta eikö se sinun kuulukin maksaa se kk-maksu?

• niin että

Sinun täytyy se itsellä maksaa. dna:lle on ihan sama kuka sen maksaa kunhan joku maksaa, jos itse et saa sitä työnantajan maksettavaksi niin se on sinun ja työnantajan välinen ongelma. ei dna voi laskuttaa työnantajalta sitä koska itse olet sen palvelun tilannut ja halunnut!!!

• täältä.

Kyllä se niin vaan on, että sä maksat itse sen kuukausimaksun, ei siinä reklamaatiot auta!

• Tietoa löytyy täältä

Hei!
        Onneksi olet väärässä, minä löysin fiksun naisen Dna-myymälästä, kirjoitti paperin mistä osista kuukausimaksu koostuu. Minä sain rahani pois. Viimeisessä DNA:n laskussa oli erittely TEHTY!!! Joten aina kannattaa yritää. Olen itse toisella operaattorilla jo, mutta onpa muille taistelustani hyötyä.
        T: Raija

• DDDD1

dna on huono palvelu ne vain otavat rahaa ja värä laskut tule asiakkalle monet on sukevat heidän dna liitymä niin minä tein

• asiakas 2011

Reklamaatio ja irtisanominen kosken matkapuhelin

Hei !
      Vaadin, että liittymäni 040 531 6857 sekä 044 345 1669 määräaikaisuus puretaan välittömästi. Olen toistuvasti, usein kuukausia, joutunut joka laskun saatuani soittamaan asiakaspalveluunne, koska laskut ovat virheitä.
      Joka kerta joudun jonottamaan keskimäärin puoli tunti. Joka kerta asian luvataan olevan kunnossa, silti joka laskussa on aina virhettä.
      Jos määräaikaisuuden purkaminen ei onnistu, joudun olemaan yhteydessä kuluttaja- asiamieheen.
      En suostu myöskään maksamaan sakkomaksuja, kun määräaiakisuu puretaan.
      Huomatkaa!
      Aina ehdotetaan uutta määräaikaisuutta, että saisin laskuilleni alennuksia ja taas virheet laskuista. En halua enää.
      Pyydän teitä vastamaan minulle mahdollisimman pian.
      Kiitos !

• jari 14

Toin takuuseen olevani puhelimen viimmevuoden lokakuussa ja ilmeni semmoinen vika että sain uuden tai toisen mutta sillä välillä ostin toisen puhelimen koska en voinut olla ilman.
      otin kumminkin käyttöön saamani toisen puhelimen olin menossa ulkomaille mutta harmikseni totesin että lasi oli halki ja ääni kajuttimista huono joten vein takaisin takuuseen ja muutaman kuukauden jälkeen totesivat että ei ole varaosia tähän puhelimeen ja ei korvasta mutta myyjä suositteli kuluttajasuojaan yhteyttä ja sen tein ja ketomukseni perusteela pitäisi saada uusi puhelin.
      ehdotin kalliimpaa puhelinta ja olisin maksanut välirahan mutta ei käynyt.
      vastauksia odotan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3424
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2034
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1759
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1547
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1518
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1401
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1387
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1237
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1165
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe