..tästä eteenpäin.
Eteläkadun ysiviis kylmäasemalla on ilmeisesti ollut viime viikolla ylimääräinen laite, joka kloonaa pankkikortteja, myös sirukortteja. Itselleni kävi niin. Sain tänään tiedon, jonka poliisi vahvisti. Kyllä vituttaa!!
Varoitukseksi vain muille tankkaajille!
Ysiviis huoltoasema
8
2228
Vastaukset
- tankkaaja
Hyvä kun varoitit meitä muitakin.
Iso kiitos sinulle!
Pahoittelut korttisi väärinkäytöstä. - lfllwqk
Pankiltako? Miksei tästä ole tiedotettu yleisesti?
Saiko poliisi laitteen haltuunsa vai onko korttitiedot varkailla?- minulta
on tallennettu tiedot ja epäilen vahvasti samaa huoltista, koska muualla en täällä päin ole tankannu. Sain viime viikolla ja puhelun pankistani että tietoni on tallennettu. siinä vaiheessa tekijöitä oli jo 5 pidätetty mutta epävarmaa oli montako niitä yhteensä on.. todellakaan en enää korttiani sielä käytä! ja niin kun luulin että sirukortti olisi hieman turvallisempi!
- ap.
soittivat! Poliisi oli ilmoittanut pankille. Kortti on nyt kuoletettu. Eipä sitä tule katsoneeksi kun tankkaamaan menee, onko siinä mitään lisälaitteita. Tuskin itse niitä edes tunnistaisin. En tiedä. Huono mäihä. Kannattaa tarkkailla muidenkin huoltoasemien kortti/seteliautomaatteja. Luulin, ettei sirukortteja edes pysty kloonaamaan, mutta kyllä näköjään voi. Ärsyttävää saada tietää, että joku voisi käytellä rahojani, kuin omiaan.
- lfjlkjq
Itse tankkasin siellä näköjään viime tiistaina. Minä päivinä uhreiksi joutuneet tankkasivat?
- asfg
5.8 on korttitietoja kopioitu, ja ainakin seuraavana päivänä on tilejä tyhjennetty
- rahalla
kopioinnit tapahtuneet kesän aikana kylmäasemilla ympäri etelä-karjalaa. sirukortit on myös mahdollista kopioida, se on vaan vähän vaikeampaa. meiltä lähti myös rahat. pitäkää varanne, vaikka pidätyksiä onkin tehty, tällaisen takana on pakko olla suurempi organisaatio..
- Sitä että
rahalla kirjoitti:
kopioinnit tapahtuneet kesän aikana kylmäasemilla ympäri etelä-karjalaa. sirukortit on myös mahdollista kopioida, se on vaan vähän vaikeampaa. meiltä lähti myös rahat. pitäkää varanne, vaikka pidätyksiä onkin tehty, tällaisen takana on pakko olla suurempi organisaatio..
Yhtää sirukorttia lukevaa bensa-automaattia ei ole ne lukee sen magneettiraidan. Tämä on varma tieto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770