Karo Krister

........!?

Onko niin,että tulee Karo nimestä tyttö mieleen?

9

458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dellia

Karo on kyllä väistämättä Karoliinan kutsumanimi.
      Karo/Caro on myös valitettavan monen koiran nimi. Tiedän ainakin 5. Krister on ok.

• Kukkakimppu I

tiedoissa on 301 mies- ja 9 naispuolista Karoa.
      Joku saattaa yhdistää nimen Karo Karoliinaan, mutta silloin kannattaa muistaa, että Karoliina on tullut nimestä Karl, joka tarkoittaa miestä.
      Minusta Kara on naisen ja Karo miehen nimi.

Minulle tulee nimestä Karo mieleen kirjailija Juha Vakkurin edesmennyt Karo-poika, jonka mukaan Beninissä sijaitseva kulttuurikeskus Villa Karo on saanut nimensä.

• taas tätä

Voi herran pieksut, kukkahattutäti esittelee taas tietämystään.

"Joku saattaa yhdistää nimen Karo Karoliinaan, mutta silloin kannattaa muistaa, että Karoliina on tullut nimestä Karl, joka tarkoittaa miestä."

Täh?! Mitä se auttaa, jos nimeä luullaan Karoliinan lempinimeksi ja lasta tytöksi, että Karoliina on tullut Karlista.

Täti haluaa briljeerata tietämyksellään ja ängeta erilaisia asioita selostuksiinsa, joissa ei ole lopulta mitään järkeä.

• Hömph
        taas tätä kirjoitti:

"Joku saattaa yhdistää nimen Karo Karoliinaan, mutta silloin kannattaa muistaa, että Karoliina on tullut nimestä Karl, joka tarkoittaa miestä."

Täh?! Mitä se auttaa, jos nimeä luullaan Karoliinan lempinimeksi ja lasta tytöksi, että Karoliina on tullut Karlista.

Täti haluaa briljeerata tietämyksellään ja ängeta erilaisia asioita selostuksiinsa, joissa ei ole lopulta mitään järkeä.

Älä viitsi! Joku nyt joskus SAATTAA jotain nimien taustoista tietää ja miksei sitä tietoaan täällä jakaisi, jos kysymykseen haluaa vastata ja tieto siihen olennaisesti liittyy? Ihme toisten lynkkaajia täällä... :/ Jos nyt vielä omankin mielipiteen ilmaisen, niin periaatteessa Karo kai voisi olla kumman tahansa nimi, mutta itse antaisin tytölle (esim. juuri Karoliinalle) Karon vain lempinimeksi, muuten Karo on mielestäni aika poikamainen nimi.

• Kukkakimppu I
        taas tätä kirjoitti:

ja edellistä viestiäni tarkoitat, voin kertoa, että en halua "briljeerata" tietämykselläni tällä palstalla. Muutenhan esiintyisin omalla nimelläni.
        Olen ymmärtänyt, että kysyjät haluavat kuulla mielipiteitä ja mielikuvia nimistä. Jos joku nimi herättää minussa mielikuvia, olen niistä täällä kertonut, esimerkiksi juuri tästä Karo-nimestä.
        En tiedä, mitä muuta "järkeä" viestissäni pitäisi olla, mutta sinä varmaan osaat kertoa. Pyydänkin, että kertoisit, mitä saan tänne kirjoittaa ilman, että sinä närkästyt.

• ....

Minulle ainakin. Karoliinan yleinen lempinimi. Pojalle todella neitimäinen nimi, mutta jos tykkää niin mikäs siinä

• Hanna

Mulle ainakin tulee.

• Liisa-Maria

eikä selvästi tytön- tai pojannimi.

• Täti

Minä miellän Karon pojan nimeksi,
      vaikka tiedänkin pari Karoliinaa,
      joita kumpaakin kutsutaan lempinimellä Karo.

Karo Krister kuulostaa tosi kovalta;
      näitä kahta nimeä en yhdistäisi.
      Mieluummin laittaisin toiseksi nimeksi jonkin
      pehmeämmän nimen..
      ... tai etunimeksi,
      Karosta kun en oikeasti pidä yhtään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe