Työsuhdeasunto

HUS/HYKS

Onkos tietoa HUS:in työsuhdeasuntotarjonnasta? Minkä kuntoista, kokoista ja missä? Vapaita asuntoja ja mitä hintatasoa? Keväällä työt aloittamassa.

29

5239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asuntotoimistosta

      Niemenmäessä, Meilahdessa, Ruoholahdessa, Haagassa on ainakin HUS:n asuntoja. Mielestäni asiallinen vuokra. Hakemus vaan vetämään ja luulisi, että saat asunnon piankin. Itse ainakin sain parissa kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Luuvaniementie 4c ainakin toimii ammatti prostituoitu. Voi päätellä ettei ole ihan rauhallinen talo. HUS asuntopalvelu vois puuttua asiaan.

      • Anonyymi

        Taitaa olla sama savolaisnainen joka myös vuokraa tätä asuntoa festareiden aikaan kovaan hintaan. Ollaan tässä rapussa korvia myöten täynnä, kun näköjään mitkään säännöt ei koske ylimielisiä savolaisia!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla sama savolaisnainen joka myös vuokraa tätä asuntoa festareiden aikaan kovaan hintaan. Ollaan tässä rapussa korvia myöten täynnä, kun näköjään mitkään säännöt ei koske ylimielisiä savolaisia!!!!!

        Muuttaisi takaisin sinne Savoon mitä vtyus täällä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttaisi takaisin sinne Savoon mitä vtyus täällä tekee.

        Heh...niinpä.... tolla v.....han se rahaa tekee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuttaisi takaisin sinne Savoon mitä vtyus täällä tekee.

        Taitaa tämä ongelma kohta poistua. On viranomaiset perässä. On ilmeisesti sekaantunut muuhunkin kuin itsensä myymiseen..


    • Anonyymi

      Hetkinen!!!
      Miten tuo on mahdollista??!! Ammatti prostituoitu ja asuntoa vuokrataan eteenpäin!!
      Tietääkseni nämä asunnot on HUS/HYKS henkilökunnalle ja tiukan seulan läpi valitaan vuokralaiset. Mikä asunto kyseessä, järjestän häädön heti!! Kyllä tulijoita on, tosi tarpeeseen ja kunnollisia .....

    • Anonyymi

      Samassa rapussa asuvana toivoisin todella, että asialle tehtäisiin jotain! Rapussa liikkuu erilaisissa päihteissä olevia hampuuseja ja soittelevat ovikelloja kun eivät muista oikeaa ovea. Yks tällainen yritti väkisin tunkea sisään kun ei uskonut olevansa väärän oven takana. Yksin asuvat naiset ainakin ovat peloissaan!! Sain tämän tyypin työkaverilta varoituksen, ettei kannata omalla nimellä valitusta tehdä. Osaa tehdä kantelijan elämästä todella vaikean. Ja voi tulla Kuopiosta todella vastenmielinen motoristi äijä oven taakse uhkailemaan!!!
      T. Luuvaniementie 4 C:läinen

      • Anonyymi

        Tässä rapussa on pari muutakin asuntoa väärinkäytettynä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä rapussa on pari muutakin asuntoa väärinkäytettynä!!!

        Olin aika hämmästynyt, kun löysin nämä viestit! Näyttäisi olevan ainakin kaksi asukasta 4 C:stä, joilla mitta täynnä! Minä olen sitten kolmas!! Kerran soitin poliisille, kun yksi örveltävä huvin hakija ei tajunnut lähteä rapusta!!
        Tämä ongelma pitäisi saada pois jollain keinolla!?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin aika hämmästynyt, kun löysin nämä viestit! Näyttäisi olevan ainakin kaksi asukasta 4 C:stä, joilla mitta täynnä! Minä olen sitten kolmas!! Kerran soitin poliisille, kun yksi örveltävä huvin hakija ei tajunnut lähteä rapusta!!
        Tämä ongelma pitäisi saada pois jollain keinolla!?!?

        Tämä nainen on itsekkin täysin pimee! Käytös on jotenkin uhkaavaa, eli ei pelkästään asiakkaat aiheuta harmia!! Minä ainakin koitan kiertää kaukaa tämän naikkosen!


    • Anonyymi

      Minä jonotan HUS:n asuntoja. Luuvaniementie olisi ihanteellinen sijainti, sillä olen meilahdessa töissä. Hoitakaa nyt äkkiä häätö tuollaiselle!!!!

      • Anonyymi

        Et sinä sitä luukkua saa. Siihen ehtii sata muuta edelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä sitä luukkua saa. Siihen ehtii sata muuta edelle.

        Ainakin jono liikkuisi. Väärin että tuollaiset pitää näitä asuntoja!!!!!!!
        HERÄTYS HUS ASUNNOT!!!!!!!


    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten oli vastaava tapaus. Kyllä siitä eroon päästiin, kun useampi samasta talosta valitti. Kannattaa heti ilmoittaa isännöitsijälle, se on velvollinen puuttumaan asiaan! Mukavampi se on saada normi naapurit!!

    • Anonyymi

      Olen yksityisen puolen isännöitsijä. Alalla ollut jo 20v. Kyllä nykyään saa selvissä väärinkäyttö tapauksissa vuokralaisen nopeastikin häädettyä. Varsinkin isojen toimijoiden kuten säätiöt ym. Nykyään osataan sopimukset tekemään niin selkeästi, että ei paljon jää kiisteltävää. Kehoitan rohkeasti kääntymään isännöitsijän puoleen. Onhan kuitenkin kaikkien etu kyseessä.

    • Anonyymi

      Nämä HUS:in luuvaniementien talot ihan kivoja ja sijainti erittäin hyvä. Ehkäpä jo vähäistä remontin tarvetta, mutta kaikki toimii ihan ok. Yksittäiset asukkaat pilaavat vähän mainetta, mutta ei niitä ole kuin muutama. Kiva paikka asua!!

    • Anonyymi

      Sijainti kyllä hyvä niemenmäessä. Vähän ehkä kuitenkin nykyään slummimainen.. mm. naisihminen ei lähde mielellään illalla kävelylle yksin.

      • Anonyymi

        Juurikin tuon takia sieltä pitää saada pois epäterve aineisto!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin tuon takia sieltä pitää saada pois epäterve aineisto!!

        Vähän hämmästyttää, jos ongelma ja sen aiheuttaja tiedetään, niin siihen ei puututa?!?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän hämmästyttää, jos ongelma ja sen aiheuttaja tiedetään, niin siihen ei puututa?!?!

        Vaatii aina asukkaiden aktiivisuutta! Kyllä asioihin puututaan kun tarpeeksi pitää asiasta meteliä!


    • Anonyymi

      Jos olen oikein ymmärtänyt, nyt isännöitsijä selvittää tämän tapauksen ja häätö toimenpiteet aloitetaan..

    • Anonyymi

      Kerätkää adressi ja toimittakaa isännöitsijälle. Meidän talossa se toimi, ongelma poistettiin. ( myös HUS talo) Ei kovin montaa nimeä tarvittu.
      Parempi toimia kun kärsiä!!

    • Anonyymi

      HUS:in asunnoissa on suursiivouksen paikka. Väärinkäytöksiä on aika paljon. Työkavereista moni asuu jossain näissä taloissa. Kaikki tietävät jotain väärinkäytöksiä. Mm. eteenpäin vuokrausta, eikä tuo prostituutioon käyttökään ihan ainutkertaista ole!!!
      Hyksin hoitsu

    • Anonyymi

      Alkaisko hus:in asuntoja vapautua, kun on niin paljon alanvaihtajia??

    • Anonyymi

      Luuvaniementie 4 ei ainakaan ole kaikkein rauhallisin asuintalo!!

      • Anonyymi

        Joopa, se C-rapun akka vetää hamppeja puoleensa kun hunaja mehiläisiä! On se kumma, ettei siihen puututa!! Pitääkö jotain vakavaa tapahtua, että isännöitsijä herää!?!?


    • Anonyymi

      Uskomatonta miten tänne alkaa tulla kauhutarinoita

    • Anonyymi

      Hus ruoholahden talo muuttunut levottomaksi eikä talosta välitetä. Siivoton rappukäytävä + muut tilat. Poliisit käyneet useasti muutamassa samoissa asunnoissa hiljentämässä metelöitsijöitä. Muukin tuoksuu rapussa kuin alkoholi. Piha siivoton koiranläjät jätetään siivoamatta eikä muustakaan näytä hus omistajana piittaavan. Ankea paikka. Ihmiset voisivat ottaa naapurinsa huomioon. Itse lähden pois heti kun mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe