Onko kenelläkään mitään vinkkejä kuinka pääsee edullisesti Bremenista (tai vaikka Hampurista) Berliiniin? Onko Saksassa edullisia bussiyhteyksiä jolla tuon välin pääsisi? Junat vaikuttavat melko hintaville.
Bremen-Berliini
2
673
Vastaukset
- eu01
Junat hintavia? Kyllä, jos ehdottomasti haluat normaalihintaisen junalipun. Minä en taas muista milloin viimeksi olen täyden hinnan maksanut, tarjouksia on aina. Otit esille matkan Bremenista Berliiniin. Normaalihinta ICE junalla on 74 euroa, kylläkin kallis. Osta kuitenkin internetin kautta 2 viikkoa ennen matkaa, niin saat joka lähdölle hintaan 29 euroa, sisältäen paikkaliput. Esim.
Bremen Hbf 15:14 ICE 631 Intercity-Express
Hannover Hbf, an 16:14
Hannover Hbf ab 16:31 ICE 941 Intercity-Express
Berlin Hbf an 18:10
29,00 EUR
ja samanhintaisia kaksi per tunti.
osoite on http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en (liput lähetetään postitse Suomeen ilman lisämaksua).
PS. Bussit ovat (ainakin Bremenista Berliiniin) paljon hitaampia.- sallaaa
Kiitos tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692596
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542543- 851461
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80863
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739