Onko Suomessa missään virallista ryhmää tai tutkijoita jotka tutkii kummittelutapauksia yms?
Aavetutkinta
3
535
Vastaukset
- instanssi
juu on
- O.P.
> En tiedä mitä tarkoitat virallisella ryhmällä ja mihin pyrit. "tieteellisesti" näitä ei tutkita, Skepsiskään ei laita tikkua ristiin vaikka olen tyrkyttänyt heille mahdollisuutta mennä paikan päälle itse toteamaan mörköilyjä, epäilenkin vahvasti heidän motiivejaan.
>
> Mainitsemastani haamujengistä tiedän vain yhden jäsenen (erään grafologin) joka taannoin kuoli ja heidän nykyisestä toiminnastaan en tiedä mutta luultavasti ovat jatkaneet toimintaansa.
>
> He eivät ole sensaationnälkäisiä vaan pyrkivät vähin äänin auttamaan kummitteluista kärsiviä ihmisiä sekä vainajia matkallaan eteenpäin siitä välitilasta johon me kaikki kerran joudumme.
>
> Olen itsekin aina syksyn lähestyessä pyrkinyt virittelemään muiden parailmiöiden tutkimusteni ohessa myös näitä selvitystöitä. Olen jopa lehti- ilmoituksella peräänkuuluttanut kohteita erilaisista kummitteluilmiöistä mutta nämä ovat arkaluontoisia aioita, eikä kenenkään sen lukijan etujen mukaista ole näyttänyt olevan niitä paljastaa mikäli tiesivät.
>
> Jos joku tietää pääkaupunkiseudulla yhdenkin tällaisen mieluummin autiotalon jossa kummittelee tai edes väitetään kummittelevan, niin koetan järjestää asiasta tutkimuksen. Yksi ainoa tiedossani oleva paikka jossa kuulemma on joskus kummitellut sijaitsee Talissa. Kuitenkin kun siellä kävin ei mitään erikoista tapahtunut, olisiko syynä ollut etten muistanut koputtaa kellarin oveen kolmasti vaikka siinä kehotettiin (heh).
>
> Siis huumoria pitää mielestäni elämässä olla mutta olen vakavalla asialla liikkeellä ja laitankin loppuun sähköpostiosoitteeni johon pellein on turha vastata.
>
> [email protected] - TheStrangler
En tiedä, mitä virallisella tarkotat, mutta ainakin yksityishenkilöitä tutkii ja on niitä muutama ryhmäkin. Monet eivät kuitenkaan käsittääkseni halua julkisuutta liiemmin. Tutkimusmenetelmät poikkeaa kyllä varmaan aika lailla sekä motiivit, että ei varmaan kaikista voi puhua tutkijoina. Kestä sitten voi? No, onhan esimerkiksi Paranet Ry ja kai suomen ufotutkijoidenkin luulisi olevan aiheesta kiinnostunut, jos jotain "virallisuutta" hakee.
Itse olen kanssa suuntautumassa alalle ja olenkin alkanut työskentelemään sen eteen, jos katsot erästä viestiäni hieman aikaisemmin foorumilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827