pukamaleikkaus tulevalla viikolla.sisäiset kolme kappaletta hirtetty viitisen vuotta sitten. nyt on ulkopuolella olevan poisto leikaten.selviänkö tuosta reissusta ja onko persus kauan kipee?
aaaapuuuuuva
jännittää tuleva
2
418
Vastaukset
- selvisin
ja huomattavasti helpommalla kuin olin pelännyt.
Tottakai vessakäynnin yhteydessä jonkin verran vaikeuksia vähän aikaa oli, mutta siihen nähden kuinka paljon minua oli peloteltu etukäteen, ei ollut mitään hätää.
Minusta tuntuu, että tämä on juuri sellainen leikkaus, josta kerrotaan kauhutarinoita. Minä en ainakaan voi niihin yhtyä.- kakoselle
aloitan tänään suolen tyhjennystä tableteilla ja huomenaamulla peräruiskeella.miten sait vatsasi (kakkasi)pysymään löysänä tuon operaation jälkeen?onko pellavansiemenrouheesta apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536445Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483826Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01310Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01070- 971025
- 52890
- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827