Olen ISS:n listoilla, siivoan yhtä tehdasta pari kertaa viikossa. Nyt kuitenkin on niin, että tälle palkkakaudelle (2 viikkoa) tulee vain yksi kerta, jolloin pääsen töihin, olen ollut sairaana. Minulla on lääkärintodistukset sairaudestani, voinko siis merkitä tuntilomakkeisiin työtunneiksi nekin kerrat, jolloin olen ollut poissa?
Miten on?
3
591
Vastaukset
- Luuttu
Tuntilapuistanne en tiedä, mutta saathan sä s-lomasta palkkaa, jos olet ollut kuukauden puljussa töissä.
- voi..
Et voi kirjata sairauslomaasi tavallisiin listoihin vaan voit kirjata sen yhden tavallisen työssäolopäivän. Saat kuitenkin sairaslomapalkan kun toimitat palkanlaskentaan (tai esimiehellesi, joka toimittaa sen palkanlaskentaan) sairaslomatodistuksesi.
Kuitenkin tällaisissa asioissa kantsis puhua esimiehellesi, jos hän on kiireinen/et saa kiinni/et kehtaa tai halua niin aina voit näistä asioista soittaa firmanne palkanlaskentaan, siellä osataan kyllä neuvoa. - vielä..
Teiän firmassanne on karenssi kaksi vuotta ennen kuin ensimmäiseltä sairaslomapäivältä saat korvausta muuten saat muilta päiviltä kyllä. Muuten pitää olla kuukauden töissä että saat yleensä mitään korvausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3376313Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
- 49748
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671