Osaisiko joku kertoa mistä saisin tietää aurinkomatkojen matkaoppaiden nimiä? Löytyiskö niitä jostain julkisilta sivuilta esimerkiksi. Tapasin aivan mahtavan miehen eilen, joka on aurinkomatkoilla oppaana ja tyhmä kuin olen, en tajunnut pyytää hänen numeroaan. Joten nyt alkaa selvittäminen, kuinka pääsen kyseisen miehen kanssa juttusille. En tiedä kuin hänen asuinpaikkansa, etunimen ja kaksi työtä mitä hän tekee. Jos saisin edes sukunimen tietooni ni voisin saada puhelinnumeron:) Olis mahtavaa jos joku osaisi auttaa. Hän oli elämäni mies!!
MATKAOPAS
Lode^^
1
516
Vastaukset
- näin on
heillä on heila joka satamassa jo eli ei taida olla enää mahdollisuuksia? Nimen varmaan saat suoraan Aurinkomatkoilta, soita ja sano että haluat tietää oppaan nimen kun teet valituksen jne...paikka ja aika riittää ja mitenkä niin tapasit eilen? Oletko sitten eilen ollut jossain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661