kemi-tornio alue

lepakko91

eli siis, millä lailla tällä alueella esiintyy nuorison keskuudessa lesboutta taikka homoutta? olen ite siis 91 syntynyt ja ollaan muuttamassa vissiin kemiin ja itse ainakin ole lesbo ja mietin, onko sielä paljon muita ikäisiäni ja/sekä vanhempia lesboja?

9

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torniossa

oha täällä torniossa ainaki :)
      ite oon 18 ja tiän 16-20--> yli olevia lepakkoja semmosen kourallisen verran, siis ne jotka on tullu ulos kaapista:)
      Sinkku lepakot kyllä pitäis kerätä täällä yhteen kasaan ja kemistä kans:D

• just me

Onhan meitä Kem-Tornio alueelle,itse n.20v Torniossa asusteleva tyttönen :)

• lepakko91

tornio alueella näyttää olevan niitä tyttöjä :) sinkkunakin monta? jos ajattelette järjestää jonku tapaamisen joskus, tänne suomi24 palstalle vois varmaa laittaa jonkun sortin ilmoituksen ku luskelen täälä näitä juttuja aina nii sit ois tietoa :) keminmaasta tunnen yhden bi-tytön kyllä

• unknown
        lepakko91 kirjoitti:

tornio alueella näyttää olevan niitä tyttöjä :) sinkkunakin monta? jos ajattelette järjestää jonku tapaamisen joskus, tänne suomi24 palstalle vois varmaa laittaa jonkun sortin ilmoituksen ku luskelen täälä näitä juttuja aina nii sit ois tietoa :) keminmaasta tunnen yhden bi-tytön kyllä

Itse asun Kemissä ja tunnen täältä muutaman bi:n. Osa on myös kavereita. Mikäli joku on tosiaan järjestämässä jonkun tapaamisen niin olisin myöskin kiinnostunut.

• kaappihomo
        unknown kirjoitti:

Itse asun Kemissä ja tunnen täältä muutaman bi:n. Osa on myös kavereita. Mikäli joku on tosiaan järjestämässä jonkun tapaamisen niin olisin myöskin kiinnostunut.

moi lepakko, mä tiiän sut 8). oon se keminmaan tyttö.
        mutta siis, ku lueskelin tätä, nii miksi ei sit pistettäis hässeliksi ja järkättäis tuo tapaaminen? kun innostujiakin kerran löytyy, mehän voitaisiin esim. mennä syömään jonnekkin tai jotain. mitä keksitään ja mikä käy kaikille. sovittais päivä ja näi.

• just me

tapaaminen kuulostaa kivalta,voisin itsekin innostua ilmaantumaan paikan päälle jos sellainen aikaan saadaan :)
      Ikäni 23v vaikkei itsekään aina sitä uskois...

• kaappihomo

mites tässä nyt, onko ehotuksia mihin menisimme syömään/viettämään aikaa? ja kuinka moni olisi lähdössä mukaan? päiväehdotuksia?

• kyaaa
        kaappihomo kirjoitti:

mites tässä nyt, onko ehotuksia mihin menisimme syömään/viettämään aikaa? ja kuinka moni olisi lähdössä mukaan? päiväehdotuksia?

Hehe, ois kyl mieleenkiintosta nähä ketkä torniostaki on lepakkoja ja kekkä kaapisa:D

• vasta muuttanut 22v

muutin parisen viikkoa sitte kemiin ja olisin myös kiinnostunut tutustumaan alueen lesboihin ja bisseihin.. tapaaminen olis kyllä hyvä homma. laittakaa ihmiset ehdotuksia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10506
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4070
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe