Pelko lapsettomaksi jäämisestä

Vauvahaaveilija

Olen 28-vuotias sinkkunainen ja vauvakuumeillut jo vuosia. Seurustellut olen, mutta suhteet ovat karituneet eri sysitä. Vauvahaaveista en ole koskaan puhunut kellekään. Tunnen itseni jo vanhaksi, ja se ahdistaa päivittäin. Haluaisin tavata miehen, joka haluaisi myös ajallaan perheenlisäystä. Eihän sillä muuten niin kiire olisi, mutta pelkään, etten voisi enää tulla ainakaan helpolla raskaaksi yli kolmikymppisenä. Olen lähes riippuvainen lukemaan juttuja naisita, jotka synnyttivät vasta vanhemmalla iällä. Mitäs jo mahdollisuuteni menivät jo? Onko keinoja pitää hedelmällisyyttä yllä kauemmin? Elän suht terveellisesti, olen hoikka ja en tupakoi.Pitäisiköhän lopettaa myös alkoholin juominen? Olen miettinyt jo yksin adoptiotakin, mutta taidan olla siihen liian vähävarainen. Onko muilla koskaan ikäkriisiä koskien vauvahaaveita?

3

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhkjhkj

Hankkiudut vaan raskaaksi.

Jos kerrot ettet tiedä lapsen isää niin kunta maksaa suurinpiirtein saman elatuksen kuin mitä saisit riitelemällä. Ja maksut tulevat ajallaan.

Ihan hyvin nuo yksinhuoltajat näyttävät pärjäävän, miesmarkkinoilla tosin voi olla vähän hiljaista.

• en_suosittele

Tuolla manatelmällä voi saada paljon muutakin kuin lapsen, esim. sukupuolitaudin. Erityisen kiva sp-tauti olisi silloin, jos sen tartuttaisi lapseensa.

• kjlkjlkjklj
        en_suosittele kirjoitti:

Tuolla manatelmällä voi saada paljon muutakin kuin lapsen, esim. sukupuolitaudin. Erityisen kiva sp-tauti olisi silloin, jos sen tartuttaisi lapseensa.

Mitä luultavimmin ketjun aloittajalla on jo se sukupuolitauti, jos on useissa suhteissa pyörinyt.

Eikä sitä isäehdokasta ole pakko kapakasta etsiä, varmaan löytyy sopivia ihan lähipiiristä. Harva tuollaisesta kieltäytyy jos alusta asti on selvää ettei tule jälkivaatimuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      408
      3035
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2362
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2009
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      141
      1600
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1233
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      272
      1030
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1022
    10. 40
      884
    Aihe