kesäaikaan pitää koirat pois sängyistä ja sohvilta punkkivaaran vuoksi, näin olen lukenut. Mitenkäs koirien tassut yleisesti puhdistetaanko niitä, kun tullaan ulkoa sisätiloihin? Miten koiran omistajat suhtautuvat ko suosituksiin? En haluaisi ojentaa vieraitamme ko asiasta, etten leimaudu koira vihaajaksi. Kieltämättä hyvät koiraystävämme ovat saaneet vähemmän kutsuja kylään ko asian vuoksi. Kuinka voisin hienovaraisesti ilmaista, ettei koiria saisi nostaa sängyllemme tai sohvallemme vierailun aikana?
Onko
1
215
Vastaukset
- kuullutkaan..
Ei meillä oo ainakaan kuultukkaan moisesta. Punkkeja ei kyllä oo koirista löytynyt yhtäkään tänä kesänä! Makkari meillä on koira-vapaa alue anyway, mukava pitää sänky karvattomana, sohvalle saavat tulla.
Kyläpaikassa kysymme aina, onko jokin huone sellainen joka halutaan koirilta sulkea ja onko toivottavaa etteivät mene sohvalle. Meillä on niille omat viltit mukana ja nukkuvat sitten lattialla vierashuoneessa tai missä nyt mekin. Kyllä talossa talon tavoilla, mun mielestä! Meillä on kolme isoa koiraa, joten ollaan ylipäätään aina iloisia jos kutsutaan kylään koko poppoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025