kiinnostaisi kovasti,mutta osaisikos joku neuvoa miten sinne Kultahietikolta näppärimmin pääsisi.Meillä on 3v lapsi mukana matkassa joten kovin pitkiä bussimatkoja bussin vaihtoineen emme haluaisi.Eli pääseekö suoraan bussilla Kultahietikolta tai tietääkös joku paljonko sinne taxi kustantaa?
Vierailu Dobritsissa
5
1148
Vastaukset
- hakuampuja
Veikkauksella pistän, että taksi voisi olla yhteen suuntaan ehkä 30 euron luokkaa. Saattaa olla hiukan allekin.
Miksi ette mene matkatoimiston mukana? Olin itse Dobritsissa viime maanantaina ja retki oli sinällään ihan ok, mutta kaupunki ei ole kyllä kovin häävi. Sellainen tyypillinen itäblokkimainen kaupunki. Reilu 100 000 asukasta, paljon raskasta betoniarkkitehtuuria. Varsinaista nähtävää ei juurikaan ole ja matkakin kului peltoja katsellessa.
Ostoksia voi tehdä rajallisesti ja putiikkeja löytyy jonkun verran, mutta kaikki löytyy myös Varnasta, joka on muuten paljon mukavampi paikka. Dobritsin hintataso saattaa olla himpun verran Varnaa alempi, mutta toisaalta esim. täysin samoja Dobritsin käsityöalueen savilautasia sai St. Konstantinista levan-kaksi halvemmalla.
Jos aitoa bulgarialaista kaupunkikuvaa haluaa mennä katsomaan, niin siihen Dobrits on ehkä autenttisempi paikka kuin esim. Varna. - Mama-73
Taksilla ajettiin heinäkuun alussa Albenasta Dobritsiin. Maksoi noin 40e. Kuski vei meidän kaupunkiin päivällä ja tuli sovitusti hakemaan illalla takaisin. Taksilla matka sujuu aika reippaalla vauhdilla, vaikka tie on aika huonokuntoinen ja osalta matkaa mutkainen. Varnaan verrattuna Dobrits on tylsä paikka, mutta kaiketi nähtävän arvoinen.
- nopeaa vast.....
Katselin kyllä noita matkatoimiston retkiä, mutta en ainakaan tjäreborgilla Dobritsin retkeä nähnyt.Kiitos vastauksistanne...
- hermolomalla
nopeaa vast..... kirjoitti:
Katselin kyllä noita matkatoimiston retkiä, mutta en ainakaan tjäreborgilla Dobritsin retkeä nähnyt.Kiitos vastauksistanne...
päiväretkiä voit ostaa esim. kadulta ko. paikkaan.
varmasti on mieluisempi matka lapsen kanssa minibussilla kuin paikallisbussilla - wwwwww1
nopeaa vast..... kirjoitti:
lomamatkoilla oli retkenä , muilla ei taida olla.itse oltiin viime vuonna sillä ja ensi kesänä mekin mennään tsareborgilla . sillä on vaan varnan retki . eli kai mennään taksilla. varnassa on kyllä paljon enemmän katsottavaa .. dopritsh on vähän semmonen venäjän vallankumouksen aikasen oloinen leveine pääkatuineen(panssarivaunut) mut muuten ihan kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892