Käyttekö te muut radosimis.comissa? Minä tykkään siellä olevista rakennusohjeista, eksyin sinne jostain linkistä joku kuukausi sitten ja käyn nykyään lähes päivittäin! Osote on www.radosims.com
Miks se muuten ei aina välillä toimi???
Käykö muut radosimsissä?
5
391
Vastaukset
- mmeri_
oletkos tiennyt että radosims on suomen parhain sims sivusto?! :D siellä on eniten tietoa ja luulen että kaikki sen tietävät... ulkomaalainen sims sivustoista ehkä paras on snootysims kun siellä on myös tosi paljon tietoa. mutta radosims on suomen ja siellä on vinkit sun muut metkut :):)
- mi12
ja hyvät sivut onkin
- Envarmastikäy
Paikka on ylimainostettu ja siellä on hirveästi häiritsijöitä. Sen takia inhoan sivustoa.
- mmeri_
paikassa ei minun mielestä ole ollut häiritsiöitä, eikä paikka ole ylimainostetettu! siellä on sentään parhaimmat vinkit sun muut ohjeet. mutta kaikillahan on oma mieleipide, en yritä ketään manipuloida ;)
- SeJollaEiOleAivovammaa
Joku on taas perillä asioista. Radosimsiä ylläpitää vain yksi ihminen, joten on täysin mahdotonta että siellä on monta häiritsijää. Ehkä sotket Radosimsin ja Radolan keskenään. Radola on radosimsin keskustelufoorumi, radosims.com itse sivusto. En tiedä, millaisilla foorumeilla käyt, mutta oman kokemukseni mukaan Radola on harvinaisen rauhallinen ja siisti paikka noinkin suosituksi foorumiksi (verrattuna esimerkiksi Sipsilän loppuaikaan). Häirikköjä siellä käy vähemmän kuin yksi kuukaudessa.
Eikä Rado edes itse mainosta sivujaan missään. Ei sen tartte. Ettei toi sun inhos johtus kateudesta... haiskahtaa vähän sille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954