Bulgariaan

häämatkalle..

Ajateltiin sulhon kanssa lähteä häämatkalle Bulgariaan, Varnan kultahietikolle. Mitäs mieltä ootte?

15

2407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on selvästi

      provo! Ainakin toivon sydämeni pohjasta niin...

    • elokuu08

      Elokuussa Kultahietikolle!

      • Ittuli

        Me lähdetään 28. päivä Sunny Beachille häämatkalle ja sitä innolla odotetaan. Nuori pari kuitenkin ollaan ja rantalöhöilyä matkalta halutaan. Aina haluttanu Bulgariaan päästä ni nyt on loistava tilaisuus :)


      • häämatkalle...
        Ittuli kirjoitti:

        Me lähdetään 28. päivä Sunny Beachille häämatkalle ja sitä innolla odotetaan. Nuori pari kuitenkin ollaan ja rantalöhöilyä matkalta halutaan. Aina haluttanu Bulgariaan päästä ni nyt on loistava tilaisuus :)

        Ihanaa, että joku muukin on valinnut Bulgarian lomakohteeksi. Se miksi päädyttiin Bulgariaan lähti siitä, että haluttiin paikka, jossa hyvä rentoutua, ottaa aurinkoa, vähän maistella juomia ja ruoka. Alhainen hintataso myös houkutteli, että pääsee shoppailemaan. Ja tosiaan minnekään kauemmas ei viitsitä lähteä, kun ollaan päätetty olla reissussa vain viikko. Nyt vaan odottelen, että matkatoimistoilla tulisi ensi kesän esitteet!


    • tykkää

      itse en lähtisi. pariisi, lontoo, rooma tai thaimaa olisi minulla vaihtoehtoina. en muuten syöttäisi häissäni yhtään sukulaista jonka kanssa en muutenkaan ole tekemisissä.näin säästäisin matkaamme varojamme.

    • 4pv päästä

      25v hääpäivän kunniaksi 2vk Kultahietikolle.Nasta mesta!
      Viime vuonna eka kerta,edullista, ruokaa hyvää, paikkoja paljon, Varna iso kaupunki lähellä.
      Ei käynyt viime vuonna 2vk aika pitkäksi, menoa riitti.
      Suosittelemme :)

    • M&J

      Me myös lähdetään häämatkalle 28 päivä. Odotetaan innolla, kumpikaan ei olla koskaan oltu edes lentokoneessa.Varmaan ikimuistoinen kaikin puolin! Osaako kukaan sanoa minkä verran kannattaa varata rahaa mukaan 8päivän varalle, niin et pystyy ostelee eikä tarvise miettiä riittääkö vai ei.
      Hyvää matkaa kaikille!

      • dfdfghj

        2000 euroo riittää!!


      • nyt käteistä

        kovin paljoa kannata ottaa mukaan, luottokortit sen sijaan!


    • en...

      lähtisi sinne, siellähän vain halvan viinan perässä hilluvat nuoret kaikkialta Euroopasta. Kulttuuria, historiaa, tyyliä ilman oksentelevia kännikaloja löytyy muualtakin.

      • bulgariaan häämatkalle

        Ensinnäkin kaikki tutut jotka on bulgariassa käynyt ovat tulleet kotiin mahataudin kanssa. Ja toisekseeen bulgarian sunny beachillä on tapahtunu 2 kuolemaa ja 3 raiskausta plus ryöstöt. Eli ei kauhean romanttinen paikka. Jos varta vasten haluatte halpaan paikkaan niin voin lämmöllä suositella kroatiaa todella kaunis paikka ja paljon rantoja ja katselltavaa. Italialaiset menevät kroatiaan lomalle koska se on nimenomaan halpa ja kaunis maa. Ulkona syoo hyvin 10 eurolla ja muutenkin ihmiset ystävällisiä. Toinen oiva paikka olis ranksan Nizza tai italian venezia mutta nämä kaksi kohdetta ovat suomenhintaisia.


      • nnaannaa
        bulgariaan häämatkalle kirjoitti:

        Ensinnäkin kaikki tutut jotka on bulgariassa käynyt ovat tulleet kotiin mahataudin kanssa. Ja toisekseeen bulgarian sunny beachillä on tapahtunu 2 kuolemaa ja 3 raiskausta plus ryöstöt. Eli ei kauhean romanttinen paikka. Jos varta vasten haluatte halpaan paikkaan niin voin lämmöllä suositella kroatiaa todella kaunis paikka ja paljon rantoja ja katselltavaa. Italialaiset menevät kroatiaan lomalle koska se on nimenomaan halpa ja kaunis maa. Ulkona syoo hyvin 10 eurolla ja muutenkin ihmiset ystävällisiä. Toinen oiva paikka olis ranksan Nizza tai italian venezia mutta nämä kaksi kohdetta ovat suomenhintaisia.

        otatte hyvätasosen hotellin ja matkaan . meillä on aina ollut kivaa ja ei mitään ongelmia. en ymmärrä mistä kaikki on saanut niin huonon kuvan , vai ovatkohan itse ees olleet paikan päällä . me ollaan aina vähintään neljän tähden hotellissa ja kaikki toimii . sinne vaan ei pöllömpi kun moni muukaan vaihtoehto.


      • Erilainen morsian
        nnaannaa kirjoitti:

        otatte hyvätasosen hotellin ja matkaan . meillä on aina ollut kivaa ja ei mitään ongelmia. en ymmärrä mistä kaikki on saanut niin huonon kuvan , vai ovatkohan itse ees olleet paikan päällä . me ollaan aina vähintään neljän tähden hotellissa ja kaikki toimii . sinne vaan ei pöllömpi kun moni muukaan vaihtoehto.

        Itse viettäisin häämatkan ennemmin kotona kuin jossain Sunny Beachilla. Ihan hirveä paikka! Koko paikassa ei ole mitään omaperäistä eikä mitään fiilistä. Ihmiset ovat tylyjä ja turisteja ihan liikaa. Kaikkea turhaa krääsää vaan kaupitellaan joka nurkassa ja hölmöt turistit ostaa niitä innoissaan! Ruokakaan ei ole hääppöistä ja hygienia huonoa. Rantakaan ei ole ihmeellinen ja ihan tupaten täynnä. Yyterissäkin on huomattavasti parempi ranta... Koko paikka on mielestäni tosi tuskainen. Ja kyllä, olen käynyt siellä. Toista kertaa en menisi.


    • Häämatka

      Suositelen lämpimästi!
      Itse tykättiin tosi paljon ja aiomme mennä vielä uudestaankin.
      Ruoka oli tosi hyvää ja hintataso alhanen. kyllä se niin on vähän joka paikassa et sitä saa mitä tilaa... jos olet itse naama norsunvitulla niin voi olla varma et hyvän palvelun saa todellakin unohtaa. Yhtäkään ökykännist ei matkan aikana nähty , eikä oksentelijoita mitä kyllä hiukan hämmästeltiin :)Lentoa palkäsin kun en ole aikasemmin ollu mut sekin meni tosi hyvin eikä minkäänlaista ongelmaa.
      Ei muuta kun hyvää matkaa!!!

    • ...siis tosiaanko?

      Ite käyny kahesti kyseisessä paikassa ja mistään hinnasta en häämatkalle sinne menisi. Paikasta en meinaan löydä kyllä mitään romanttista ja ihanaa. Lisäksi nähtävyyksiä kyseissä maassa on erittäin vähän. Ja itse kultahietikko pelkkä turistirysä. Suosittelen ainakin lämpimästi harkitsemaan jotain muuta vaihtoehtoa. Meitä kaikkia on toki moneen junaan mutta Ei Sinne!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe