Alempana nimimerkki cccp kyseli kaksoiskansalaisuudesta, samoin mä mutta toisin päin..
Eli, olen suomalainen ja tulevan lapseni isä on venäläinen, asuu siellä myös.
Lapsi tulee syntymään Suomessa, mutta saako hän myös automaattisesti Venäjän kansalaisuuden tai voiko hakea sitä?
Helpottuisi matkaaminen ainakin..
Kiitos jos joku osaa valaista.
venäjän
kansalaisuudesta
2
473
Vastaukset
- suudesta
Eli sitten kun isyys on selvä, eli vahvistetu ellette ole naimisissa niin sitten asia on selvä automaattisesti. Ota yhteyttä maistraattiin ne antaa sieltä todistuksen äidin, isän ja lapsen tiedoista. venäjän suurlähetystyö suomessa tai venäjän maistraatit siellä venäjällä myöntävät sitten sen passin lapsellenne.mutta maistraatista voisit kysellä vaikka täältä suomesta tarkemmin.heidän pitäs tietää.mut kuiteskin:)
- ....
Kiitos paljon tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851