~~~
Minun rantani
rytmi
virtaavan veden
huokaava
levottomuus
hengittää
sinun rantaasi
Virran yli
kaareutuvan
hopeapajun varjoon
taitan ajatukseni
Hyväilyn
johon käteni ei yllä
rauhoittavan
jäljen
suvannon
~~~
Virtaavan veden yli
8
300
Vastaukset
- lindal.
Noniin, tässä sitä taas ollaan silmät
ymmyrkäisenä Hänen runonsa edessä, huoks.
Miten kuvaisin tätä kauneutta ?
Jonkinlainen haikeus tässä runossa huokaa, veden
huokaava levottomuus.
Hopeapaju miellytti myös heti silmääni, itsekkin
sitä käyttänyt jossakin/joissakin runoissani.
Suvannossa käsi hamuaa tavoittamatonta, josta
lauseesta ajatus kiitää yli vetten
- kaivaten johonkin ?
No, kaunista joka tapauksessa jälleen - kiitos.- helmi-kankare
Mitä minä voin sanoa, muuta ko vain lämpiästi halaten kiittää sanoistas ja toivootta oikein hyvää alkanutta viikkoa ;))
t. Riitta
- Mysteriet
Näissä runoissasi ajatus lepää
- ja sielu!
Aivan ihanan rauhallinen olo vielä lukemisen jälkeenkin...
Kiitos- helmi-kankare
Minä vain ain yritän tulkita tuntoja ja fiiliksiä luonnon kautta.... ja se on minun tapani rustailla runoi ;))
Lämmin kiitoshali !!!
Riitta
- -runoilijatar-
Rauhallinen tunnelma runossasi
Kiva kun piipahtelet täälläkin :)- helmi-kankare
Kiitos itsellesi sanoistasi.
Kyllähän minä tännekin ain piipahtelen, paljon kulutan aikaani runojen parissa ja monessa foorumissa, mutta toki tänne aina palaan mistä olen aloittanutkin joskus ;))
Hali ja paljon ilonpilkkuja päivääsi !!!
Riitta
- *MURUKULTA*
Keinot löytää tie -
luo toisen
Ohi virtaavan
Koskettaa -
Löytää sydämellä -
- ohi kaiken -
Raikasta aamua, helmi, Rankkasateen ja ukkosen jälkeen
ulkona aivan uskomaton tuoksu ja raikkaus! :)- helmi-kankare
... kyllähän se juuri noin on.... mieli etsii aina keinoja ihmisen lähelle... ja siksi juuri runo on yksi hieno tapa ilmaista itseään ja kenties koskettaakkin ;)
Lämmin kiitos ja oikein ihanaa maanantain jatkoa sinulle !!
Riitta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094