kannattaako ostaa uusi vai käytetty pudjetti semmoiset 300€.. olisi yksi vuodenvanha uuttavastaavassa kunnossa oleva (tomtom go 710) vai sit uusi (tomtom One Europe Version 2)
molemmillla se 300 hintaa...
kumpi parempi ostos?
uusi vai käytetty gps???
3
651
Vastaukset
- varmaan väliä
..kumman ostaa. TomTom.lla on muistaakseni 2-vuoden takuu. Uudessa on uudemmat kartat ellei sitä vanhaa ole päivitetty. Ja uusi on aina UUSI vaikka ei tuo vanhankaan pitäis olla vielä mikään ikäloppu. Kyllä silläkin vielä pärjää hyvin. Ja takuutakin pitäis olla 1 vuosi vielä jälvellä. Ja jos siinä on karttana 6.0 niin siihen pitäis saada itä-euroopan kartatkin ladattua. Ilman, että muut kartat tarvis eka päivittää. Kaikki poi-tiedostot saa molempiin ladattua jos niitä epäilit.
Ainut merkittävä ero on haluuko uuden vai vähän käytetyn ja mitkä on sitten ne todelliset erot, miten ne eroaa toisistaan siis ominaisuuksissa. Se jää sun harkintaan nyt..saako ladattua netistä ilmaiseksi uudet päivitykset?? käytettyä ei ole päivitetty ja onko se miten vaikea päivittää
- netistä
HeimoHuma kirjoitti:
saako ladattua netistä ilmaiseksi uudet päivitykset?? käytettyä ei ole päivitetty ja onko se miten vaikea päivittää
Tomppaan löytyy uusimmat kartat netistä mutta ne ovat piraatteja eli ilmaiseksi et saa *laillisesti* karttoja päivitettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711559
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 501004
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568