Eli oon nyt menossa lukion ykköselle. Sillon kun piti käydä varmistamassa lukiopaikka, niin siellä koulussa tehtiin opastuksella lukkari ekaan jaksoon.
Mulle laitettiin opokurssi samaan aikaa (siis samalta johtonumerolta) yhen enkun kurssin kanssa. Miten mä sitten voin käydä niitä, jos ne on samaan aikaan? Help...
Apuaa... (liittyy oopo-kurssiin)
2
284
Vastaukset
- jeejjeee
Meidän luokalle tehtiin myös valmiiksi lukari. Meillä oli opon ja musiikin kurssi samssa palkissa.
Homma hoitui siten, että tunteja pidettiin aina vuorotellen, kahden jakson ajan. Opettajat sopivat keskenään milloin oli opoa ja milloin mussaa. - bask
Meillä saattoi myös mennä noin (en muista enää kuollaksenikaan, kun siitä on aikaa reilu neljä vuotta), mutta meillä opo-tunnit pidettiin ylimääräisellä "kasijohtiksella", jossa useimmilla ykkösillä oli enintään soveltavia kursseja. Eli tunnit eivät menneet edes päällekäin. Mutta käytännöt lukioissa vaihtelevat enemmän kuin liikaa, monillahan määrätään koko ensimmäisen vuoden lukujärjestykset koulun puolesta. Meillä ei onneksi niin täytynyt tehdä, enhän olisi ekojen jaksojen alussa edes tiennyt, mitä opiskella keväällä.. niiden pakollisten lisäksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872