sapotaasia

hd-aikuinen

Mun kijotukset täältä poistetaan !
miksiköhän ?

Kirjoittelon tytöistä, sitten pjista,,, ja ne poistettiin.

Nyt kirjoitan vain hd-pyörästä:

Hd on paras. Se on upea. Se on juuri oikea.
( tämä varmaan saa olla tällä -- siis ei poisteta...)

23

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se hivelee

      uskon kans et saat kehua kyl !!

      • taas jonkun

        vitun japsihomon ruveta yhtään hivelemään. Vitun pervo.


      • usa tyyli...
        taas jonkun kirjoitti:

        vitun japsihomon ruveta yhtään hivelemään. Vitun pervo.

        ajaako tom of finland japsilla ??

        ---en usko !!!


      • psssst...
        usa tyyli... kirjoitti:

        ajaako tom of finland japsilla ??

        ---en usko !!!

        uskotko, että Tom of Finland ei aja enää yhtään millään?


      • mies tietää
        usa tyyli... kirjoitti:

        ajaako tom of finland japsilla ??

        ---en usko !!!

        -tom of finlandit on tyylitietoisia homo-miehiä.

        -ne käyttää aitoja hd-pyöriä ja aitoa nahkaa.


      • nyt edes
        mies tietää kirjoitti:

        -tom of finlandit on tyylitietoisia homo-miehiä.

        -ne käyttää aitoja hd-pyöriä ja aitoa nahkaa.

        ensin oikeinkirjoitusta ja jakaisit vasta sen jälkeen tuota oman harrastusalasi erikoistietämystä muille.


      • vaanii väljästäputkesta
        mies tietää kirjoitti:

        -tom of finlandit on tyylitietoisia homo-miehiä.

        -ne käyttää aitoja hd-pyöriä ja aitoa nahkaa.

        tyylitietoisilla homoilla on ainakin perät väljät, kun ne hd road kingit päästää löysäpieru-soundia muiden häiriöksi.

        Älkää jatkuvasti vetäkö hanuriin, niin perrät ei väljene liikaa...


      • tässä vaihtaa
        vaanii väljästäputkesta kirjoitti:

        tyylitietoisilla homoilla on ainakin perät väljät, kun ne hd road kingit päästää löysäpieru-soundia muiden häiriöksi.

        Älkää jatkuvasti vetäkö hanuriin, niin perrät ei väljene liikaa...

        2004 H-D:ni 2008 malliseen. Miten sulla?


      • uupeedee
        tässä vaihtaa kirjoitti:

        2004 H-D:ni 2008 malliseen. Miten sulla?

        Uusi pyörä ja heti putket rikki ??


      • vaihdettu vain
        uupeedee kirjoitti:

        Uusi pyörä ja heti putket rikki ??

        --- ei ne rikki ole.

        --ne on vaihdettu uusiin screaming ass vaimentimiin.
        --- niillä kuulemma saa oikean tom of finland tunnelman !


      • sellainen
        vaihdettu vain kirjoitti:

        --- ei ne rikki ole.

        --ne on vaihdettu uusiin screaming ass vaimentimiin.
        --- niillä kuulemma saa oikean tom of finland tunnelman !

        tom of finland on?

        Eksää muuten saatanan poro ymmärrä että Suomen valtion nimi myös muilla kielillä kirjoitetaan ISOLLA ALKUKIRJAIMELLA? Olette te nykyään kyllä murheellista sakkia.


      • onko ongelmaa ?
        nyt edes kirjoitti:

        ensin oikeinkirjoitusta ja jakaisit vasta sen jälkeen tuota oman harrastusalasi erikoistietämystä muille.

        - Oikeinkirjotus sopii pienimunaisille tärkeilijöille.

        -kunnon jorman, siis kullin omaavat saa kirjoottaa miten haluu ,,, nääs

        Kun stondaa, niin ei ole erektio-ongelmaa, eikä tartte välittää kirjoitusvirheistä !!!!!!!!!!!!!!


      • mun vanha
        onko ongelmaa ? kirjoitti:

        - Oikeinkirjotus sopii pienimunaisille tärkeilijöille.

        -kunnon jorman, siis kullin omaavat saa kirjoottaa miten haluu ,,, nääs

        Kun stondaa, niin ei ole erektio-ongelmaa, eikä tartte välittää kirjoitusvirheistä !!!!!!!!!!!!!!

        historianopettaja joskus 70-luvun alkupuolella tapasi sanoa, että 'tyhjät tynnyrit kolisevat eniten'.


    • paskaa...

      ehdotan että edellinen asiaton kommentti poistetaan

    • tytöistä ja pojista

      kirjoittelun ja sepustaisit jotain H-D merkkisistä moottoripyöristä.Eiköhän se kriittinenkin kirjoitus täällä pysy jos se koskettaa Harrikoita.

    • hengentuotteesi

      käy kaupaksi? Harmitus sentään. Mitäpä jos vaihtaisit kustantamoa. Luulisi että WSOY ja OTAVA tai joku kustantamo omaa ammattimaista näkemystä tuolle laadukkaalle proosallesi.

    • v2 style

      Juuuuuuuuu
      vain kehut käy !
      Kerro esim;

      -Että ääni on kuin paksunsuolentulehduksesta.
      -Tärinä kuin vibraattorista
      -Tyyli homo-nahka-kuvastosta
      -tai tom of finland kuavastosta.
      -Village people tyylliin sopii
      -road king for ever
      -ruskaretket poikaporukoissa.
      -elämää suoraan blue öysteristä...........
      -MAHTAVAA !!!

      • kysynynnä

        että mikä tai mitä tarkoittaa blue öysteri?Nuo muut harrastuksesi kyllä jollain tapaa arvaan.


      • aito paikka
        kysynynnä kirjoitti:

        että mikä tai mitä tarkoittaa blue öysteri?Nuo muut harrastuksesi kyllä jollain tapaa arvaan.

        Kiihottava sini-punainen p-reikä !

        Tom of finlandin unelma !

        Hd-miehen köntin sijoituspaikka.


      • sinä
        aito paikka kirjoitti:

        Kiihottava sini-punainen p-reikä !

        Tom of finlandin unelma !

        Hd-miehen köntin sijoituspaikka.

        persereikää?


      • sinua se
        sinä kirjoitti:

        persereikää?

        on anaaliaukko eli penisreikä eli takanakki


      • ihanan unelma hd
        sinua se kirjoitti:

        on anaaliaukko eli penisreikä eli takanakki

        ---hyi hyi,,, älkää nyt viitsikö!

        ---tom of finlandin ja hd-miehen unelmaa aanusaukkoa haukkua !!


    • on suuri

      -taitaa sun jutut olla liian kovii, kun lähtee veke ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      55
      2889
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      975
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      974
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      834
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      94
      720
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      605
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe