Niku P

Mariiia

Nikun katoamiseen liittyy mielestäni enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.. Itse olen miettinyt seuraavia asioita:
- miten voi näkyä turvakamerassa ja sitten vain kadota, onko kameroita niin vähän?
- onko tyttöjen hytin edessä olevan kameran kaikki nauhat tutkittu, elikä se, miten he ovat jatkossa (aamulla) liikkuneet.
- onko hytistä tullut pois muita kuin tytöt (esim Niku naamioituna naiseksi?)
- miksei poliisi kerro, milloin Nikun kännykkä on vaiennut lähettämästä paikannustietoja, siis sitä, milloin känny on sammutettu/heitetty mereen tms.

Mietinpä vaan..

5

2222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvuuttaja197

Hieman spekulointia esittämiesi kysymysten pohjalta:

-Valvontakameroita on laivoilla vähänlaisesti ja sokkeloiset tilat muodostavat paljon katvealueita

-Kännykkä kuuluu joillakin laivoilla (sisätiloissa) heikonlaisesti tai ei ollenkaan operaattorista ja laivasta riippuen. En tiedä vaikuttaako se paikantamiseen.

-Minulla on oma käsitykseni laivan "turvallisuusmiehistä". Kuuluvat olevan entisiä/sivutoimisia vanginvartijoita, jotka pitävät ihmisten (varsinkin humalaisten) hakkaamisesta. Tiedän erään miehen, joka Vikingillä putkassa ollessaan hakattiin henkihieveriin. Vartija todettiin syylliseksi, mutta laivayhtiö sovitteli asian rahalla. Lisäksi eräs puolituttu sai laivan putkassa sairaskohtauksen ja oli lähellä kuolla, vaikka "sellikaverit" huusivat apua. Liekö siis moisilla miehillä ollut kiinnostusta katsella valvontanauhoja sen enempää.

Luulen, että Niku on viety pois laivasta vasten tahtoaan tai sitten hänet on surmattu laivassa ja ruumis on heitetty mereen. Aasialaisnaiset ovat tästä vastuussa tavalla tai toisella. Poliisin kehnot ja puutteelliset tutkimukset sekä heikko asenne aiheuttanevat sen, että Niku jää pysyvästi kadoksiin.

• -Moonika-

Eikös poliisilla pikemminkin ole vahva asenne. Niku meni ja vastasi itse tekemisistään.Mikä siinä on heikkoa???

• Arvuuttaja197
        -Moonika- kirjoitti:

Eikös poliisilla pikemminkin ole vahva asenne. Niku meni ja vastasi itse tekemisistään.Mikä siinä on heikkoa???

Kuinkakohan pitkälle Niku vastasi itse tekemisistään? Rikoksen uhriksi joutuminen ei edellytä tuottamuksellisuutta. Totta on kyseisessä tapauksessa se, että oliko ihan pakko vetää kaksin käsin viinaa ja mennä vieraiden matkaan.
        Kadonneet-ohjelmasarjan monessa jaksossa on vahvasti käynyt ilmi se, että poliisi juttelee 'musta-tuntuu-juttuja', ihan niinkuin mekin tällä palstalla. En todellakaan ole vakuuttunut siitä, että kaikki mahdollinen olisi tehty - tai sitten siitä ei ole kerrottu yleisölle.

• -Moonika-
        Arvuuttaja197 kirjoitti:

Kuinkakohan pitkälle Niku vastasi itse tekemisistään? Rikoksen uhriksi joutuminen ei edellytä tuottamuksellisuutta. Totta on kyseisessä tapauksessa se, että oliko ihan pakko vetää kaksin käsin viinaa ja mennä vieraiden matkaan.
        Kadonneet-ohjelmasarjan monessa jaksossa on vahvasti käynyt ilmi se, että poliisi juttelee 'musta-tuntuu-juttuja', ihan niinkuin mekin tällä palstalla. En todellakaan ole vakuuttunut siitä, että kaikki mahdollinen olisi tehty - tai sitten siitä ei ole kerrottu yleisölle.

Hei kato. Kiinnostaskos sua tonkia jonkun juovuksissa kadonneen örveltäjän edesottamuksia. Kaveri lupaa palata joko kännissä tai arkussa ja lähtee metsästään thai-piparia ja jää sille tielleen. Siis ihan oikeesti? Ketä kiinnostaa. Miksi jonkun pitäs tuhlata ruutia tollaseen????
        Käyttäsit ny säkin päätäs. Edes pikkasen, kiitos.

• JanneQQQ

Niin tästähän tehdään viihdettä myös...

Asia on vakava...

Ja pohdit kiitettävän hyvin eri juttuja...

t.J/Espoo

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      83
      5114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4678
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      85
      2924
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2414
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      22
      1805
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1425
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe