Olen nuori työssäkäyvä rauhallinen mies, mutta mua ei vaan tosiaan haluta asumaan asuntoihin. Käyn katsomasssa yksityisiä vuokraasuntoja ja olen erittäin kiinnostunut ja jätän hakemuksen jne, mutta en saa sitä.
Paras oli ku mulla hesarissa ilmoitus ja mulle soitettiin ja menin katsomaan ja omistaja sano ottavansa yhteyttä sitten kun tietää, niin meni vain tunti niin se soitti vuokraavansa sen toiselle. Ja laitoin uudelleen hesariin ilmotuksen, niin sama mies tekstasi vahingossa taas mulle samasta kämpästä!!
Olen erittäin siististi pukeutunut ja komean näkönenkin, mutta mikä tässä menee mönkään. Ehkä naiset mielummin ottaisivat minut asumaan omistuskämppiinsä.
Alan olemaan paniikissa jo.
mua ei vaan oteta asumaan
9
1855
Vastaukset
- ...
Kysy joltakin näistä vuokranantajista, miksi he eivät päätyneet sinuun. Ehkä näissä tapauksissa joku on tarjonnut enemmän kuin vuokrapyynti.
- Sinulla
Luottohäiriö merkintöjä?
- Tää on rassismija
minulla on sama ongelma. Olen komea ja rikas. puhun sujuvasti viittä kieltä ja minulla on vakituinen työpaikka ja hyvä palkka. Ei luottohäiriöitä ja olen sukua presidentille. Vaan enpä ole asuntoa saanut. vaikuttaisiko asiaan tuo parisuhdekumppanini Lieska. Lieska on viiden vuoden takainen ravikuningas, ei pure kuolaimia eikä pasko parvekkeen kaiteen yli. Haittaiskohan se että olen aina kertonut vuokranantajalle avoimesti että Lieska on RUUNA!
- asunnon saanut
Moi Mä olen saanut aina asunnon, olen laittanut esim lehteen vuokrata halutaan ilmoituksen.
Usein näissä on mies (vanha) esittelemässä, Ja asunto tulee heti.
Törkeitä kysymyksiä on ollut mm. EIHÄN TEILLÄ OLE POIKAYSTÄVIÄ?
Siis pitäisi elää kuin nunna.
Ei tupakointia. ei kotieläimiä.. jne..
Mutta olen vaihtanut n. 6 kertaa asuntoa. Aina olen saanut sen mitä oon käyny katsomassa. - lkugjh
tasa-arvoa.
Miestä saa syrjiä vapaasti. - tunnetusti
juoppoja, riitelijöitä, meluajia jne. Olen naisihminen ja jos ottaisin vuokralaisen, en missään nimessä ottaisi miestä. Eikä kukaan tutuistani mieshenkilöistäkään ottaisi vuokralaiseksi miestä! Jos vain naisehdokkaita on tarjolla. Tietysti nainenkin voi olla hankala vuokralainen, mutta se ei ole niin ilmiselvää.
- äitinä
tehdä niin että teen omissa nimissäni vuokrasopimuksen, mutta vuokraankin asunnon sitten pojalleni.
En siis itse menisi kirjoillekaan?
Minä tietysti olisin vastuussa vuokrasta ym. mutta kun se on nyt niin että miehet ei niitä asuntoja saa.- Voi tehdä
Vuokrasopimuksissa on yleensä kielletty edelleenvuokraus. Ja joka tapauksessa tuollaiseen järjestelyyn vaaditaan vuokranantajan suostumus. Jos vuokranantaja tuohon suostuu, niin sitten.
- alkuperänen kirjottaja
Voi tehdä kirjoitti:
Vuokrasopimuksissa on yleensä kielletty edelleenvuokraus. Ja joka tapauksessa tuollaiseen järjestelyyn vaaditaan vuokranantajan suostumus. Jos vuokranantaja tuohon suostuu, niin sitten.
Sain aivan mahtavan asunnon! kaikki muut ovat olleet turhia käyntejä!
Helsingin keskustasta iso yksiö alle 500 e!
Mahtavaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185