Kertokaa nyt hyvät ihmiset, miten se mopo
viritetään;) ? Suzuki gsx 600f laserin
tehoputki on jo..mitä tarvii vielä,paljonko
maksaa ja kannattaako yleensäkään?
Suutinsarja(ko) ?
17
1910
Vastaukset
- Huuhaa
tehomittauksiin suutinsarjojen osalta tulee niin
vaikuttaa siltä että luvatut tehonlisäykset on
enemmänkin myyntimiesten juttuja. - paras temppu
Kaikesta valistuksesta huolimatta usko huuhaahan
elää vahvasti keski-ikäisten naisten lisäksi
myös motoristien keskuudesta. Kysyjä on varmasti
myös horoskooppien suurkuluttaja. Vaikka
tehoputki-suutinsarja -uskovaiset ovatkin
keskustelussa enemmistönä se ei tarkoita että he
ovat oikeassa. Vrt: kärpäset ja paskan maku.- tdipd ja xx
olen kyllä aivan toista mieltä. Omä xx:ni meni
10.787 ja 211km/h nyt kun siinä on
suutinsarja,syttypyörä ja tehoputki. Ja minä en
ole kiihdytysexpertti. Samalla radalla jäi mm.
1200kawa (vakio) ja uusi vakio 900rr Honda.
Lisäksi pyörä tuntuu huomattavasti tehokkaammalta
ja paremmalta ajaa. Ainakin nykypyörissä noista
kaluista on hyötyä. Ja jos nuo hyödyt eivät
riitä, niin kerronpas teille vielä sen, että
nykypyörät on järjestään säädetty liian laihalle.
Tästä seuraa helposti kovissa oloissa se että
kone kärsii liian palolämmön muodossa tavalla tai
toisella. SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI! - Suzuman
tdipd ja xx kirjoitti:
olen kyllä aivan toista mieltä. Omä xx:ni meni
10.787 ja 211km/h nyt kun siinä on
suutinsarja,syttypyörä ja tehoputki. Ja minä en
ole kiihdytysexpertti. Samalla radalla jäi mm.
1200kawa (vakio) ja uusi vakio 900rr Honda.
Lisäksi pyörä tuntuu huomattavasti tehokkaammalta
ja paremmalta ajaa. Ainakin nykypyörissä noista
kaluista on hyötyä. Ja jos nuo hyödyt eivät
riitä, niin kerronpas teille vielä sen, että
nykypyörät on järjestään säädetty liian laihalle.
Tästä seuraa helposti kovissa oloissa se että
kone kärsii liian palolämmön muodossa tavalla tai
toisella. SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI!...selventävistä vastauksista. Kertoisko joku
vielä, mikä tuo syttypyörä on;) Ja paljonko
suunnilleen suutinsarja syttypyörä maksaa? - tdipd ja xx
Suzuman kirjoitti:
...selventävistä vastauksista. Kertoisko joku
vielä, mikä tuo syttypyörä on;) Ja paljonko
suunnilleen suutinsarja syttypyörä maksaa?on vain peltilevy joka muuttaa sytkän ajoitusta
hieman aikaisemmalle. Tämä on varsinkin Hondissa
hyvä kapine, koska Hondat kulkevat vakiona 91
oktaanisella kamalla. Matalin oktaani suomessahan
on 95, joten ei tarvitse edes tankata kalliimpaa
(paitsi Saksassa). Tuolla syttypyörällä saadaan
tehoa nimenomaan ajoalueelle eli matalemmille
kierroksille. Huippua se saattaa jopa hieman
pienentää. Syttypyörä ja suutinsarja maksavat All
Rightissä n.1000mk, ehkä vähän yli. Ja kun ne
asennuttaa esim. Siukolalla ja penkittää pyörän
saman tien, niin saa parhaan hyödyn. - vielä suurempi
tdipd ja xx kirjoitti:
olen kyllä aivan toista mieltä. Omä xx:ni meni
10.787 ja 211km/h nyt kun siinä on
suutinsarja,syttypyörä ja tehoputki. Ja minä en
ole kiihdytysexpertti. Samalla radalla jäi mm.
1200kawa (vakio) ja uusi vakio 900rr Honda.
Lisäksi pyörä tuntuu huomattavasti tehokkaammalta
ja paremmalta ajaa. Ainakin nykypyörissä noista
kaluista on hyötyä. Ja jos nuo hyödyt eivät
riitä, niin kerronpas teille vielä sen, että
nykypyörät on järjestään säädetty liian laihalle.
Tästä seuraa helposti kovissa oloissa se että
kone kärsii liian palolämmön muodossa tavalla tai
toisella. SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI!Vertailu kannattaakin aina tehdä johonkin
hitaampaan laitteeseen. Ei missään tapauksessa
omaa pyörää kannata verrata ennen ja jälkeen
muutosten. Tämä on erittäin tärkeätä kun pyörä
laitetaan penkkiin. Teho on mitattava vain
muutostöiden jälkeen, ei missään tapauksessa
ennen muutoksia. Muuten pääsee itku. Inertiaan
perustuvissa penkeissä tulosten manipulointi on
toisekseen aikas helppoa. - Suzuman
tdipd ja xx kirjoitti:
on vain peltilevy joka muuttaa sytkän ajoitusta
hieman aikaisemmalle. Tämä on varsinkin Hondissa
hyvä kapine, koska Hondat kulkevat vakiona 91
oktaanisella kamalla. Matalin oktaani suomessahan
on 95, joten ei tarvitse edes tankata kalliimpaa
(paitsi Saksassa). Tuolla syttypyörällä saadaan
tehoa nimenomaan ajoalueelle eli matalemmille
kierroksille. Huippua se saattaa jopa hieman
pienentää. Syttypyörä ja suutinsarja maksavat All
Rightissä n.1000mk, ehkä vähän yli. Ja kun ne
asennuttaa esim. Siukolalla ja penkittää pyörän
saman tien, niin saa parhaan hyödyn.eli tuo syttypyörä ei ole välttämätön? Tehoputki
suutinsarja=OK ?? Nyt kun vielä löytäis lafkan,
josta noita tarvikkeita saa. Allrightilla ei
ollut mun pyörään suutinsarjaa...Mutta kiitoksia
jälleen vastauksista! - Vorraus
vielä suurempi kirjoitti:
Vertailu kannattaakin aina tehdä johonkin
hitaampaan laitteeseen. Ei missään tapauksessa
omaa pyörää kannata verrata ennen ja jälkeen
muutosten. Tämä on erittäin tärkeätä kun pyörä
laitetaan penkkiin. Teho on mitattava vain
muutostöiden jälkeen, ei missään tapauksessa
ennen muutoksia. Muuten pääsee itku. Inertiaan
perustuvissa penkeissä tulosten manipulointi on
toisekseen aikas helppoa.Mahtaakohan pappatunan omistaja tietää
säätösuuttimesta? Noitahan aikoinaan käytettiin
ja hyvällä menestyksellä.
Eihän noista suutinsatseista ole kaikissa hyötyä
(Harrikkahan vaatii jopa uuden kaasarin), mutta
kyllä nää nykyajan pelit ovat järestään liian
laihalle säädettyjä. Omasta BB:stä mitattiin
käyrä ennen putkea ja suuttimia, tehoa tuli
12hp:tä lisää ja väänö ala-alueella (2000) 7Nm
lisää. - tdipd ja xx
vielä suurempi kirjoitti:
Vertailu kannattaakin aina tehdä johonkin
hitaampaan laitteeseen. Ei missään tapauksessa
omaa pyörää kannata verrata ennen ja jälkeen
muutosten. Tämä on erittäin tärkeätä kun pyörä
laitetaan penkkiin. Teho on mitattava vain
muutostöiden jälkeen, ei missään tapauksessa
ennen muutoksia. Muuten pääsee itku. Inertiaan
perustuvissa penkeissä tulosten manipulointi on
toisekseen aikas helppoa.Mikä olikaan kirjoituksesi tarkoitus?
- tdipd ja xx
erikoista jos ei all rightistä löydy
suutinsarjaa! Voit muuten kysyä sitä myös
Stormilta. Siellä pitäisi olla Dyno-Jet merkkistä
sarjaa.- Suzuman
tähän mun mopoon ei tahdo oikein osia löytyä. ois
pitäny ostaa 750cc, niin sitten, muttei 600
gsx:ään. Jep, kiitti...kattelenpa Stormilta. - Suzuman
Suzuman kirjoitti:
tähän mun mopoon ei tahdo oikein osia löytyä. ois
pitäny ostaa 750cc, niin sitten, muttei 600
gsx:ään. Jep, kiitti...kattelenpa Stormilta....On se prkl kumma, ku ei mitään löydy tuohon
mopoon Suomenmaasta (=allright, storm motor). No,
pitänee sitten tilata Saksasta (vaiko peräti
Japanista). - poweri
Suzuman kirjoitti:
...On se prkl kumma, ku ei mitään löydy tuohon
mopoon Suomenmaasta (=allright, storm motor). No,
pitänee sitten tilata Saksasta (vaiko peräti
Japanista).kysynyt DUELL-nimisestä firmasta?Niillä on
dynojetin edustus ja valikoima laajempi kuin
stormilla - Suzuman
poweri kirjoitti:
kysynyt DUELL-nimisestä firmasta?Niillä on
dynojetin edustus ja valikoima laajempi kuin
stormillaKiitos vihjeestä! Kumma vaan, ku ei tullu itellä
mieleen...olen kuitenkin useasti surffaillut
duellbiken sivuilla. Nyt ei muuta kuin
virityshommiin;)
- SuzukiGSX750F
Paljonko tehoa ja vääntöä saisi vm2003 Suzuki GSX 750 F än Suutinsarjalla syttypyörällä ja Laserin slip on vaimentimella?
Onko tietoa kellään?- Jutustelija1
Ne kellä on tietoa kuten minä, niin me luemme nämä kaikki kommenttisi ja yksikin olisi riittänyt.
Mutta jälleen, todennäköisesti menetät tehoa ja vääntöä. Mutta hirveällä säkällä voit saada niitä ihan pikkaisen lisää. Hintaa tulee enemmän kuin pyörällä on on arvoa jos laitat sen myyntiin, eli hirveää tuhlausta.
Esim tuollainen minulla aikoinaan ollut Kawasaki ZX-9R -01 lähtee niin halvalla nykyään että osta vaikka sellainen mieluummin. Se vie vakiona paljon paremmin kuin GSX 750 F millään vireillä. - Jutustelija1
Jutustelija1 kirjoitti:
Ne kellä on tietoa kuten minä, niin me luemme nämä kaikki kommenttisi ja yksikin olisi riittänyt.
Mutta jälleen, todennäköisesti menetät tehoa ja vääntöä. Mutta hirveällä säkällä voit saada niitä ihan pikkaisen lisää. Hintaa tulee enemmän kuin pyörällä on on arvoa jos laitat sen myyntiin, eli hirveää tuhlausta.
Esim tuollainen minulla aikoinaan ollut Kawasaki ZX-9R -01 lähtee niin halvalla nykyään että osta vaikka sellainen mieluummin. Se vie vakiona paljon paremmin kuin GSX 750 F millään vireillä.Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.es/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.es/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mielessäni vieläkin T
Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän402042Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p451577Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,291461- 191447
Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61431Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.11405Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis21377Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin11310Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä21240Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta51227