niin. mun toinen undulaatti kuoli vähän aikaa sitten. ja molemmat olivat niin kiintyneitä toisiinsa että pussailivat päivittäin, heitä ei voinut erottaa. eloon jäänyt tyttönen istuu nyt yksin häkissään. olen yrittänyt seuraa pitää sille mutta paremmin lintua ymmärtää toinen lintu, kuin minä. unduni kuoli luultavasti ripuliin , tai sitä sillä ainakin oli kun peppu oli ihan punottava ja sotkuinen. voiko tämä tauti joka edesmenneellä linnullani oli, tarttua elävään lintuuni? miten perusteellisesti häkki täytyy pestä? tänään näytti aamulla siltä että elossa olevalla linnullanikin olisi likainen takapuoli mutta nyt päivällä näyttää paremmalta. niin. kotiin tullessani kahden päivän reissulta huomasin lintuni olevan tavallista pöyhistyneempi ja hiljainen. se ei välittänyt melkein mistään. sai tuskin päätään nostettua tai silmiään avattua. ei pystynyt lentämäänkään.antoi jopa rapsutella kunnolla. ennen sai vain hipaista niin heti läksi karkuun. nukkumaan oli vaikea mennä. yöllä se hetken nukkumaan menon jälkeen putosi orrelta ja sätki vähän aikaa kunnes kuoli. se oli kauheaa katsoa vierestä kun ei voinut tehdä mitään. en halua käyvän samanlailla toiselle linnulle. auttakaa! muuten anteeksi että kirjoitin kaksi melkein samanlaista viestiä!:)
voikohan..
hiiriii^^
2
444
Vastaukset
- SerpeNTiina
siellä se pikkuinen lentää muitten kanssa lintujen taivaalla,voi vaikka tutustua minun Ilonaani,ehkä niistä tulee kaverit;)
Yritän vastata sinulle tuossa toisessa viestissä.
Elämässä on totuttava luopumiseen,niin surullista kuin se joskus onkin.
Käy muuten tuolla googlettamassa: linnut forum saat paljon kavereita ja tietoa.- hiiriii^^
kiitos tuosta viestistäsi. se oli kauniisti sanottu. ai sinullakin on kuollut undulaatti? otan osaa. kuinka kauan sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025