niin. mun toinen undulaatti kuoli vähän aikaa sitten. ja molemmat olivat niin kiintyneitä toisiinsa että pussailivat päivittäin, heitä ei voinut erottaa. eloon jäänyt tyttönen istuu nyt yksin häkissään. olen yrittänyt seuraa pitää sille mutta paremmin lintua ymmärtää toinen lintu, kuin minä. unduni kuoli luultavasti ripuliin , tai sitä sillä ainakin oli kun peppu oli ihan punottava ja sotkuinen. voiko tämä tauti joka edesmenneellä linnullani oli, tarttua elävään lintuuni? miten perusteellisesti häkki täytyy pestä? tänään näytti aamulla siltä että elossa olevalla linnullanikin olisi likainen takapuoli mutta nyt päivällä näyttää paremmalta. niin. kotiin tullessani kahden päivän reissulta huomasin lintuni olevan tavallista pöyhistyneempi ja hiljainen. se ei välittänyt melkein mistään. sai tuskin päätään nostettua tai silmiään avattua. ei pystynyt lentämäänkään.antoi jopa rapsutella kunnolla. ennen sai vain hipaista niin heti läksi karkuun. nukkumaan oli vaikea mennä. yöllä se hetken nukkumaan menon jälkeen putosi orrelta ja sätki vähän aikaa kunnes kuoli. se oli kauheaa katsoa vierestä kun ei voinut tehdä mitään. en halua käyvän samanlailla toiselle linnulle. auttakaa! muuten anteeksi että kirjoitin kaksi melkein samanlaista viestiä!:)
voikohan..
hiiriii^^
2
345
Vastaukset
- SerpeNTiina
siellä se pikkuinen lentää muitten kanssa lintujen taivaalla,voi vaikka tutustua minun Ilonaani,ehkä niistä tulee kaverit;)
Yritän vastata sinulle tuossa toisessa viestissä.
Elämässä on totuttava luopumiseen,niin surullista kuin se joskus onkin.
Käy muuten tuolla googlettamassa: linnut forum saat paljon kavereita ja tietoa.- hiiriii^^
kiitos tuosta viestistäsi. se oli kauniisti sanottu. ai sinullakin on kuollut undulaatti? otan osaa. kuinka kauan sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116